جهت مشاهده مطالب کارشناسان و کاربران در این موضوع کلیک کنید







موضوع: آیا مردگان میتوانند کاری برای ما انجام دهند؟
-
۱۳۸۷/۱۰/۳۰, ۱۱:۵۸ #1
- تاریخ عضویت
دي ۱۳۸۷
- نوشته
- 7
- مورد تشکر
- 3 پست
- حضور
- نامشخص
- دریافت
- 2
- آپلود
- 0
- گالری
- 0
آیا مردگان میتوانند کاری برای ما انجام دهند؟
به نام الله
تنها طاعت و عبادت خالصانه براى خدا است كسانى كه جز خدا سرپرستان و ياوران ديگرى را برمى گزينند و بدانان تقرب و توسل مىجويند، مىگويند: ما آنانرا پرستش نمىكنيم مگر بدان خاطركه ما را به خداوند نزديك گردانند». سوره زمر آيه 3.
خواندن صاحبان قبر و كمك خواستن از آنان به نص قرآن كريم شرك است، چنانكه خداوند مي فرمايد:
«اگر آنها را (براى حل مشكلات و رفع گرفتاريهاى خود) به فرياد بخوانيد، صداى شما را نمى شنوند، و بفرض اگر هم بشنوند، توانائى پاسخگوئى به شما را ندارند، و (گذشته از اين) در روز قيامت انبازگرى و شرك ورزىدن شما را رد مي كنند (و مي گويند: شما ما را پرستش نكرده ايد و بى خود مي گوئيد). و هيچ كسى همچون(خداوندِ) آگاه (از احوال آخرت، به گونه قطع و يقين) تو را از چنين مطالبى با خبر نمى سازد».
فاطر 14.
مردگان از غيب خبر ندارند حتى رسول اللهr، پس ديگران چگونه مىتوانند از غيب باخبر باشند، و چگونه شخص مرده مىداند كه فلاني به نزد قبر او آمد و از او مدد خواست، خداوند مىفرمايد:)قُل لاَّ أَمْلِكُ لِنَفْسِي نَفْعًا وَلاَ ضَرًّا إِلاَّ مَا شَاء اللّهُ وَلَوْ كُنتُ أَعْلَمُ الْغَيْبَ لاَسْتَكْثَرْتُ مِنَ الْخَيْرِ وَمَا مَسَّنِيَ السُّوءُ إِنْ أَنَاْ إِلاَّ نَذِيرٌ وَبَشِيرٌ لِّقَوْمٍ يُؤْمِنُونَ( (188) سورة الأعراف.
[بگو كه من مالك نفع و ضرر خويش نيستم، مگر آنچه خدا بر من خواسته، و اگر من از غيب جز آنچه بوحى مىدانم، آگاه بودم، بر خير و نفع خود هميشه مىافزودم، و هيچ گاه زيان و رنج نمىديدم، من نيستم مگر رسولي ترساننده، و بشارت دهندة مؤمنان].
پس اينها از كساني مدد مىخواهند كه وجود ندارند، و طلب شفاعت به جاه و منزلت آنها جايز نيست، زيرا خداوند مشركين عرب را كافر دانستند، چون از مردگان طلب شفاعت مىكردند، با اينحال كه مىگفتند:)مَا نَعْبُدُهُمْ إِلاَّ لِيُقَرِّبُونَا إِلَى اللَّهِ زُلْفَى( (
شفاعت حق
پس از خداوند مىخواهيم تا لطف خود را در روز قيامت با
بـهره مند شدن از شفاعت صالحين بما عطا فرمايد، حال چه اين شفاعت براي كسي باشد كه مستحق آتش دوزخ است، و چه براي بالا بردن درجات ما در بهشت، و همانند اينها.
و هيچ شفاعت كننده اي نمىتواند شفاعت كند مگر با اجازه خداوند، اگر هم از فرشتگان مقرب و يا پيامبر فرستاده شده اي باشد، پس چه رسد به كسي كه منـزلت او كمتر و كوچكتر است .
خداوند مىفرمايد:)وَكَم مِّن مَّلَكٍ فِي السَّمَاوَاتِ لاَ تُغْنِي شَفَاعَتُهُمْ شَيْئًا إِلاَّ مِن بَعْدِ أَن يَأْذَنَ اللَّهُ لِمَن يَشَاء وَيَرْضَى((26) سورة النجم.
[چه بسيار فرشتگاني كه در آسمانها هستند و (با وجود عظمت
و بزرگواريشان) شفاعت ايشان سودي نمىبخشد و كاري نمىسازد، مگر بعد از آنكه خدا (به شفيع) اجازه دهد، و (از مشفوع له) راضي و خشنود گردد]. و مىفرمايد:)مَن ذَا الَّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ((255) سورة البقرة.
[كيست آنكه در پيشگاه او ميانجيگري كند مگربا اجازه او؟].
و مىفرمايد:)وَلاَ يَشْفَعُونَ إِلاَّ لِمَنِ ارْتَضَى وَهُم مِّنْ خَشْيَتِهِ مُشْفِقُونَ((28) سورة الأنبياء.
[و آنان هرگز براي كسي شفاعت نمىكنند مگر براي آن كسي كه (بدانند) خدا از او خشنود است و هميشه از خوف خدا ترسان و هراسانند].
عمر عمراست
نمی دانم دلم در خانه کیست
گذرگاه دلم درجاده کیست
محبت کن محبت ای راحل عشق
که بیمارم بدین غمنامه عشق
دلنگیز دلم بی من سفر کرد
نمی دانم ندارد میل بر بوسیدن من
-
تشکر
-
۱۳۸۷/۱۰/۳۰, ۲۱:۴۶ #2
- تاریخ عضویت
دي ۱۳۸۷
- نوشته
- 1,379
- مورد تشکر
- 3,222 پست
- حضور
- 9 ساعت 33 دقیقه
- دریافت
- 469
- آپلود
- 263
- گالری
-
97
این آیه که شما برشی از آن را قرار دادید در حقیقت خطابش به بت پرستان و مشرکان است و در این آیه هیچ اشارتی به مسئله توسل به پیامبر و ائمه وجود ندارد.
گویا با آودرن قسمتی از آیه قصد فریب مخاطب و تغییر مفهوم آیه به میل خود را داشتید. در زیر معنی کامل آیه آورده شده است تا مقصود خدا در این آیه بر همگان روشن شود. لطفا به آن دقت کنید:
«ای بندگان آگاه باشید که دین خالص برای خداست و اما آنان که غیر خدا را به دوستی و پرستش برگرفتند و گفتند ما آن بتان را نمی پرستیم مگر برای اینکه ما را به درگاه خدا نیک مقرب گردانند و خدا البته میان آنها در آنچه با حق خلاف کنند حکم خواهد کرد و به کیفرشان میرساند که خدا هرگز آنکس که بسیار کافر نعمت و دروغگوست هدایت نخواهد کرد»
سوره زمر آیه 3
مقصود از این آیه(آیه14 سوره زمر) که در توضیح آیه قبل خود امده است با توجه به آیه قبل از آن روشن میشود. لطفا به معنی آیه قبل از آن توجه کنید که در زیر آورده شده است:
«خداست که شب را درون روز پنهان سازد و روز را درون شب و خورشید و ماه را مسخر کرده تا هر یک به مقدار معین و مدار خاصی میگردند، او خدای آفریننده شماست که همه ی ملک هستی از اوست و به غیر از او معبودانی را که به خدایی میخوانید در جهان دارای پوست هسته خرمایی نیستند»
سوره: فاطر آیه: 13
بله. همانطور که خود آیه به صراحت گفته، نوک پیکان کلام با مشرکان و بت پرستان است. و باز هم هیچ اشارهای به مسئله توسل به پیامبر(ص) و ائمه اطهار ندارد. باز هم بوی نیت شوم استفاده از قرآن به میل شخصی به مشام میرسد.
-
۱۳۸۷/۱۰/۳۰, ۲۲:۱۳ #3
- تاریخ عضویت
دي ۱۳۸۷
- نوشته
- 1,379
- مورد تشکر
- 3,222 پست
- حضور
- 9 ساعت 33 دقیقه
- دریافت
- 469
- آپلود
- 263
- گالری
-
97
بی شک مردگان برای خودشان هم نمیتوانند کاری کنند چه برسد به ما انسانهای زنده.
قرآن در سوره آل عمران آیه ی 169 (به کج فهمان و نادانان)چنین میگوید:
وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاء عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ
پس کسانی که شهید میشوند مرده نیستند و زنده اند، و در نزد پروردگار خود میباشند و از نعمات خدا بهره مند میگردند
حال جای یک سوال باقیست، و آن هم اینکه: مقام پیامبر(ص) والاتر است یا شهیدان؟
چگونه ممکن است پیامبر(ص) که مقامش نزد خدا از همه بالاتر است مرده باشد و از پروردگار دور باشد، در حالیکه شهیدان زنده بوده و نزد پروردگارند؟؟؟
و در سوره ی توبه آیه ی 105 چنین آمده است:
«قل اعملوا فسيري الله عملكم و رسوله و المؤمنون و ستردون الی علم الغیب والشهده فینبئکم بما کنتم تعملون»
«و بگو به خلق که هر عمل کنید خدا آن عمل را میبیند و هم رسول و مومنان بر آن آگاه میشوند آنگاه بسوی خدایی که دانای عوالم غیب و شهود است باز خواهید گشت تا شما را به جزاء نیک و بد اعمالتان برساند»
امام صادق (ع) مي فرمايد : ابا الخطاب مي گفت : اعمال امت هر پنجشنبه به خدمت رسول الله (ص) عرضه مي شود . آنگاه امام صدق (ع) فرمود:«چنين نيست بلكه هر صبح و شب اعمال نيكوكاران و بدكاران امت بر آن حضرت عرضه مي شود پس مواظب باشيد و از خطا برحذر باشيد و اين قول خدسات كه مي فرمايد: «و قل اعملوا فسيري الله عملكم و رسوله و المؤمنون» آنگاه امام ساكت شد . ابوبصير مي گويد مقصود از مؤمناني كه اعمال مسلمانان را مي بينند ائمه عليهم السلام هستند.
(که اشاره به آیه ی بالا دارد)
و در جایی دیگر:
داوود بن كثير رقي مي گويد : « در محضر امام صادق (ع) نشسته بودم و بدون اينكه من چيزي بگويم خود آن حضرت فرمود : اي داوود هر پنج شنبه اعمال شما به من عرضه مي شود ، در اعمال تو كه به من عرضه شد ديدم كه به پسرعمويت رسيدگي كدي ، اين عمل تو مرا خوشحال كرد ، اما عمر او كوتاه و اجلش نزديك است . داوود مي گويد: من پسرعمويي بدطينت و كينه ورز داشتم ، وقتي فهميدم خود و خانواده اش در و وضعيت بدي بدني هستند قبل از اينكه عازم مكه شوم قدري براي مخارجش به او كمك كردم ، وقتي در راه مكه به مدينه وارد شدم امام صادق (ع) اين مطلب را به من فرمود.»
( بحارالانوار، ج 23، ص 339،حديث 12)
و همین مطلب در مورد امام زمان(عج) نیز صدق میکند.
در آیه ای که جناب میران نقل کرد، پیامبر(ص) به ندانستن چیزی اقرار میکند.
حال آن چیز چیست؟
با هم معنای آیه ی187 از همان سوره، یعنی یک آیه قبل را مرور میکنیم تا به مقصود پیامبر پی ببریم لطفا به معنای آیه دقت کنید:
«ای رسول ما از تو احوال و ساعت قیامت را سوال خواهند کرد که چه وقت فرا خواهد رسید پاسخ ده که علم آن نزد رب من و خدای من است کسی به جز او نداندآن ساعت در آسمانها و زمین بسی سنگین و عظیم است نیاید شما را مگر ناگهانی، از تو میپرسند گویی تو کاملا بدان آگاهی بگو علم آن ساعت محققا نزد خداست لیکن اکثر مردم بر این حقیقت آگاه نیستند»
سوره: الاعراف آیه: 187
و همانطور که میبینیم مقصود پیامبر(ص) این است که از زمان آمدن قیامت بی اطلاع هستم.
و با توجه به آیه ی105 از سوره توبه و دو روایت نقل شده میتوان فهمید که پیامبر(ص) و ائمه نیز از اعمال انسان با خبر هستند، بدین صورت که اعمال ما و انسانهای دیگر هر صبح و هر شب به پیامبر(ص) و هر پنجشنبه به ائمه(ع) عرضه میشوند.
و همه میدانیم که هیچ کدام از کار های خدا بی حکمت نیست، و حال که دانستیم اعمال ما به پیامبر(ص) و 12امام معصوم(ع) عرضه میشوند و گفته جناب میران که ادعا میکند "پیامبر(ص) و ائمه اطهار مرده اند بدین معنی که هیچ اثری نمیتوانند داشته باشد" اشتباه بوده، همچنین از حب آنها نسبت به شیعیان (ع) و مقام رفیع آن بزرگواران در نزد خداوند رحیم و بخشنده آگاه هستیم،
نمی توانیم به آنها متوسل شده و در کارهای خود از آنها چاره گشایی طلب کنیم؟
آیا این عین این نیست که ما در کنار خود چشمه ای گوارا و شفا دهنده داشته باشیم و از آن استفاده نکنیم؟؟؟
آنان که میگویند توسل نکنید و توسل اشتباه است را شما چه مینامید؟؟؟
ویرایش توسط [Kavir] : ۱۳۸۷/۱۰/۳۰ در ساعت ۲۲:۲۱
-
۱۳۸۷/۱۰/۳۰, ۲۳:۰۲ #4
- تاریخ عضویت
دي ۱۳۸۷
- نوشته
- 1,379
- مورد تشکر
- 3,222 پست
- حضور
- 9 ساعت 33 دقیقه
- دریافت
- 469
- آپلود
- 263
- گالری
-
97
شما که گفتید اینها(صالحین) مرده اند پس چگونه انتظار دارید که برای شما شفاعت کنند؟؟؟
حال اگر فرض کنیم گفته شما درست است و اکنون مرده اند، در روز قیامت باید زنده شوند
اصلا حالا که مرده اند چگونه از نیک و بد اعمال شما در روز قیامت باخبر باشند؟
از کجا بدانند که چه کسی شایسته ی شفاعت است و چه کسی نیست؟؟؟
لابد اول قرعه میاندازند بعد برای برندگان قرعه شفاعت میکنند و شما نیز از سر خوش شانسی شفاعت میشوید!!!!!
ببیند جناب "میران" لازمه شفاعت، اینست که شخص شفاعت کننده از اعمال ما با خبر باشد تا بداند که چه کسی شایسته شفاعت است و چه کسی شایسته شفاعت نیست
و تا از اعمال ما بی خبر باشند اصلا فلسفه شفاعت بطور کلی زیر سوال میرود
.
در آیه های 25 تا 23 از همین سوره که شما آیه ی 26 آنرا نقل کردید چنین آمده است:و باز هم آیات مورد ادله شما هیچ ربطی به شفاعت در نزد پیامبر(ص) و ائمه(ع) ندارد
«ای مشرکان این بتها جز نامهایی که شما و پدرانتان بر آنها نهاده اید چیز دیگری نیست و خدا هیچ دلیلی بر معبودیت آنها نازل نفرموده و مشرکان چیزی غیر گمان باطل و هوای نفس فاسد خود را در بت پرستی پیروی نمیکنند و از جانب خدایشان هدایت بر آنها آمدو و آنها دانسته ضلالت و شرک را از هوای نفس بگزیدند »
(23 آیه)
«آیا برای آدمی هرچه آرزو کند حاصل میشود»
(آیه 24)
«در صورتی که دنیا و آخرت همه ملک خداست»
(آیه 25)
این شان نزول این آیه به آنجا برمیگردد که زمانی مشرکان ادعا کردند که سه بت معروف آنها در نزد خداوند دارای مرتبه و مقام عالی بوده و برای پرستندگانشان طلب شفاعت و آمرزش میکنند
(به معنی آیه 24 دقت کنید)
که پس از این ادعای واهی مشرکان، خداوند این آیات مبارک را بر پیامبر(ص) نازل نمود تا به مشرکان بفهماند که این یک خیال واهی بیش نبوده و این بتان هیچ ارزشی نزد خداوند سبحان ندارد
(به معنی آیه 23 دقت کنید)
ضمیر آنها در این آیه به فرشتگان مقرب در درگاه خداوند باز میگردد.
برای اطلاعات بیشتر ایه های 25 تا 28 همین سوره را مروری کنید.
-----------------------------------------------------------------------------------------
جناب "میران" تمامی آیات و ادله ای که برای تخریب شان و مقام حقیقی پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) و ارایه کردید تنها سفسطه بازی بیش نبود که با اندکی تامل و مروری بر قرآن بر هر خوننده ای آشکار میشود.
بروید و اگر برای حرفتان دلیل قانع کننده ای داشتید آنگاه بازگردید.
یا علی
ویرایش توسط [Kavir] : ۱۳۸۷/۱۱/۰۱ در ساعت ۰۲:۲۳
-
۱۳۸۷/۱۱/۰۱, ۰۱:۱۳ #5
وقتی انسان زیستن جسم فیزیکیش به علت مختلف به اتمام میرسه نفسش ابتدا و بعد روحش جدا خواهد شد.
اما دنیای پیچیده ارواح با فرکانس بسیار بالا ادامه پیدا می کند. که این حد فرکانس از حدود درک فیزیکی انسان
خارج است.
ما موجودات سه بعدی هستیم و ارواح چندین بعد(معلوم نیست) از ما بالاتر و محیط بر ما میشوند.
حتی اگر یک بعد هم نسبت به ما بالاتر باشند با زمان تطابق دارند و باز هم محیط بر ما میشوند.
انسانهایی که دارای اعمال بهتری بوده و کمتر به دنیای مادی تعلق خاطر دارند دارای فرکان بالاتری هستند
اینها بسیار زودتر محیط خود را درک میکنند و میفهمند که دارای جسم فیزیکی نیستند
اما بعض ارواح هنوز هم سر در گم در زندگی مادی هستند و تصور فیزیکی دارند مثل حرکت و اینرسی
انسان تفکر می کند و ماده را تغییر میدهد
خاک را با اب مخلوط می کند بلوک درست می کند و خانه میسازد و در ابعاد وسیعتر و تعقل بهتر میتوانیم
تکنولوژی ساخت را در نظر بگیریم و سازه های زیبا و غول پیکر و مدرن
این تاثیر تفکر انسان در ماده است
اما برای ارواح این ماده حالت اتری و سیال دارد به محض اینکه تفکر کند جسم اماده است
تفکر یک ما شین پرسرعت و یک مسابقه رالی در یک چشم بهم زدن.
تفکر یک استادیوم و یک فوتبال با هیجان
درکش سخت است و به علت اینکه وقت دوستان گرفته نشود توضیحات بنده کم.
مگر میشود اینها در زندگی انسان بی تاثیر باشند
فقط انها باید فرکانسان را پایین بیاورند و ما فرکانس مان را بالاتر
افراد با ایمان که گرایشات معنوی بالا دارند میتوانند خیلی از انها را حس کنند.
تاثیر روح بر تفکر است نه تجسم.
تمام افرادی که مدعی احضار ارواح هستند دروغگویانی هستند که با شعبده دست به یکسری از
حرکات میزنند.(مبحث طولانی)
یا اینکه حضور جن را با روح اشتباه می گیرند.(بحث طولانی)
زمانی که خواب هستیم و غذای ساده خوردیم(سبزیجات و نان و..)تعلقات به ماده برایم پایین می اید
و فرکانسهایمان تشدید میشود و در خواب بعضی از ارواح را به کمک تجسم مغزمان میبینیم.
بسیار زیاد است پیغامهایی که یک روح به انسان میدهد و در خواب می بیند و تعبیر میشود.
روح حامی و دعای انها اگر چه برای خودشان به دلیل(بحث طولانی) کاری نیست اما برای ما تاثیر گذار است.
دعای پدر و مادر حتی بصورت روح برای انسان کاملا مو ثر است.
بهر حال معتقدم ارواح در زندگیمان بصورت نا محسوس حضور دارند و فرکانسهای مفید می فرستد فقط باید
گیرنده ها را قوی کنیم.
این یک نیروی مثبت است
آفت تفکر تعصب است
السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین.
ببخشید اینجا از حضور شما بزرگواران خداحافظی میکنم مدیر محترم سایت ترجیج دادند تاپیک خداحافظی بنده حذف شود. بهر حال بدی و خوبی بقول قدیمیها از ما دیدید حلال کنید.
حق نگهدارتان دلهایتان پرامید و شاد باد.
-
۱۳۸۷/۱۱/۰۱, ۰۸:۲۷ #6
- تاریخ عضویت
دي ۱۳۸۷
- نوشته
- 7
- مورد تشکر
- 3 پست
- حضور
- نامشخص
- دریافت
- 2
- آپلود
- 0
- گالری
- 0
ایا این ایه مختص شما قرارنمی گیرد ایا فرق توسل با درخت یا اهن یک امام زاده با توسل به یک بت فرقی چندانی می کند درسته که شما
می گویید برای مشرکان مکه نازل گشته ایا درزمان نبی اسلام ابوجهل ها و... حضرت ابراهیم رانمی خواندند ایا حضرت ابراهیم بوتیه
(نعوذبالله) خیلی ها دران زمان فرشتگان را می پرستیدند ایا انها بوت هستندنه انها به ایاک نعبد وایاک نستعین اعتقاد نداشتند و همچنین
در روایت دروغینی که جعل کنندگان ان میخواستند هر گونه ار تباط مستقیم فرد شیعی مذهب را با خالق هستی قطع کنند هریک از ائمه را مسئول برآورده ساختن حاجتی قرار داده شده است در این روایت خطاب به فرد شیعی مذهب گفته شده:برای نجات از سلاطین و وسوسه های شیاطین دستت را بسوس علی بن حسین دراز کن در بجا اوردن عبادات و مور اخروی از محمد بن علی و جعفر بن محمد مدد بخواه و برای طلب عافیت از خداوند به موسی بن جعفر متوسل شو و برای رزق طلب از خداوند از محمد بن علی کمک بخواه و در نیکی کردن به برادران و بجا اوردن عبادات نافله از علی بن محمد برای رسیدن به نعیم اخروی از حسن ین علی مدد بخواه و هنگامیکه شمشیر دشمن را بالای سر خود دیدی که میخواهد سرت را از بدنت جدا کند از صاحب زمان مدد بجو و یقین داشته باش که ایشان ترا نجات خواهد داد
ایمان داشتن به اینگونه روایات دروغین هرگونه رابطه مستقیم بین فرد شیعی مذهب و خالق هستی را از بین یرده و امید توکل او را بجای خداوند بر ائمه قرار میدهد و بجای روی اوردن به بارگاه الهی تمام دعاها و راز و نیاز خود را بر ائمه قرار میدهد در حالیکه قران مجید به ما اموخته است که دعا و حاجت خود را مستقما با معبود بر حق در میان گذاشته و هیچ مخلوقی را در این میان واسطه و میانجی قرار ندهیم
( کتاب بحار الانوار للمجلسی33/49
خداوند معتال میفرماید:: ولله الاسماءالحسنی فادعوه بها
خداوند را نامهای نیکو است او را به این نامها بخوانید
همچنین خداوند میفرماید::
ان الذین تدعون من دون الله عباد امثالکم فادعوهم فلیستجیبوا لکم ان کنتم صادقین
پس چرا درزمان محمد (ص) ایشان از ابراهیم مدد و یاری نخواست یا خود حضرت علی ایا به
پیامبر توسل می کردندالبته بعد از وفات ایشان
مردگان بیچاره اگه می تونستند کاری انجام بدند اول برای خودشون انجام می دادند.در ضمن این کار شفاعت که از مردگان می خواهید هیچ فرقی با کار هندو وبودایی و.....نداره چون انها هم بر این باورند که انها خداوند را پرستش می کنند واین بتها فقط واسطه ایی بین خدا و انان است. یه سوال؟
ایاموقعی که با رییس یک اداره یا پادشاه یک مملکت رابطه ای خوب دارید ایابرای انجام دادن یا
خواستن از او به کسی دیگه متوسل میشوید ایا فکر نمی کنید ان شخص از عمل شما
ناراحت بشه
ویرایش توسط میران : ۱۳۸۷/۱۱/۰۱ در ساعت ۰۸:۲۸
عمر عمراست
نمی دانم دلم در خانه کیست
گذرگاه دلم درجاده کیست
محبت کن محبت ای راحل عشق
که بیمارم بدین غمنامه عشق
دلنگیز دلم بی من سفر کرد
نمی دانم ندارد میل بر بوسیدن من
-
۱۳۸۷/۱۱/۰۱, ۰۸:۴۳ #7
- تاریخ عضویت
دي ۱۳۸۷
- نوشته
- 7
- مورد تشکر
- 3 پست
- حضور
- نامشخص
- دریافت
- 2
- آپلود
- 0
- گالری
- 0
تایپک توسل و شبهات ان را مروری کنی بد نیست
عمر عمراست
نمی دانم دلم در خانه کیست
گذرگاه دلم درجاده کیست
محبت کن محبت ای راحل عشق
که بیمارم بدین غمنامه عشق
دلنگیز دلم بی من سفر کرد
نمی دانم ندارد میل بر بوسیدن من
-
۱۳۸۷/۱۱/۰۱, ۲۳:۲۹ #8
آفات سطحی نگری به آیات قرآن
گرچه تمام مطالب شما سرقتی است طبعا جواب نمیتوانید بدهید
اما نوشتید پس ببینید
آفات سطحی نگری به آیات قرآن
توهین کردن به علماء اهل سنت کم بود که به پیامبران إلهی نیز توهین میکنید
چرا خواندن صاحبان قبر شرک باشد؟
نسبت شرک به حضرت صالح؟
برای خوشایند عمله شیطان به پیامبران إلهی توهین نکنید
اگر ارتباط با اموات ممکن نباشد چرا صالح نبی با عذاب شدگان قومش صحبت کرد؟
حضرت صالح قومش را نفرین کرد آنها به عذاب إلهی مردند، ایشان رو کردند به بدنهای بی جان آنها و فرمود:
رسالت پروردگارم را به شما رساندم، برای شما خیرخواهی کردم اما شما خیر خواهی را نخواستید.
آیه 78-79 سوره اعراف
شبیه به این قضیه مربوط به حضرت شعیب است
آیه 93 سوره اعراف
ویرایش توسط سيد حسين : ۱۳۸۷/۱۱/۰۴ در ساعت ۱۲:۵۰
-
تشکرها 2
-
۱۳۸۷/۱۱/۰۱, ۲۳:۴۲ #9
ای مسلمان بلوچ به دین اسلام برگرد
به اعتقاد همه مسلمانان (به جز دین جعلی وهابیت) پیامبر زنده ومرده ندارد
او میشنود و میبیند
چون فرمود:
هر کس حج کند و قبر مرا زیارت کند مانند کسی است که در زمان حیاتم مرا زیارت کرده است
این روایت از قول عبدالله بن عمر و در منابع زیر وجود دارد:
سنن کبرا بیهقی ج 5 ص 246
معجم اوسط طبرانی ج 1 ص 95
جامع صغیر سیوطی ج ص 594
و....
چرا بر پیامبر سلام کنیم؟
مگر در تشهد نمازتان بر پیامبر سلام نمیکنید؟
سلام یعنی سلامتی!
سلامتی برای کسی که نیست؟
سلامتی برای کسی که کور و کر است؟
به خدا پناه میبرم از این سخنان!
نبوت شما دارای اشکال است
ای مسلمان بلوچ به دین اسلام برگرد
از دام وهابیت بیا بیرون
به آغوش بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان برگرد!
ویرایش توسط سيد حسين : ۱۳۸۷/۱۱/۰۲ در ساعت ۰۵:۵۱
-
تشکرها 3
-
۱۳۸۷/۱۱/۰۲, ۰۷:۴۶ #10
اطلاعات موضوع
کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
اشتراک گذاری