-
۱۳۸۶/۰۸/۱۲, ۲۱:۴۸ #1
- تاریخ عضویت
اسفند ۱۳۸۵
- نوشته
- 5,435
- مورد تشکر
- 4,566 پست
- حضور
- نامشخص
- دریافت
- 0
- آپلود
- 0
- گالری
-
27
شیوه ی بحث در انجمن ها
آقا وحید بزرگوار!
با سلام و عرض خوش آمد!
ان شاءالله ساعات خوبی را در کنار هم سپری کنید!
همانطور که اساتید فرمودند هدف در اینجا بحث و گفتگوی بیشتر در مورد مسائل مبتلا به است!
از شما خواهش می کنم برای نظم دادن بیشتر به انجمن ÷ست های غیر کارشناسانه رو مطرح کنیدتا هم مدیران در جریان باشند و هم اینکه پست ها ویرایش شوند تا باغث سوءتفاهم نشود...
پیشاپیش از لطف بی دریغ شما متشکرم.
یا علی مددی
دست به دست من بده
پا به پای من بیا
نگو امروز مال ما
بگو فردا رو میخوام
به لطف الهی فردا از آن ماست....
-
تشکرها 2
-
۱۳۸۶/۰۸/۲۳, ۲۰:۳۴ #2
-
۱۳۸۶/۰۸/۲۵, ۲۲:۴۴ #3نظر شما در باره این پیشنهاد چیه؟
(جلسات مناظره)
موضوع مهم : کربلایی کاظم ساروقی، حجتی غیر قابل انکار
چگونه؟؟؟ راه های جلوگیری از مرگ تدریجی جامعه
کم گوی و گزیده گوی چون دُرّ :Sokhan: !!! تا از سُخَنت جهان شود پُر !!!
الحذر الحذر! فَوَ الله لَقَد سَتَر، حتّی کأنَّه قد غَفَر
-
تشکر
-
۱۳۸۶/۰۸/۲۶, ۰۶:۲۸ #4
باسمه تعالی
آقا وحید سلام
باتشكر از حضورتان ماهم منتظر نظرات نقادانه شما هستیم.البته لازم به ذكر است این گونه مباحث باعث نشود كه ما از مسیر اصلی كانون خارج شویم!
الهم صل علی محمد و آل محمد
-
تشکر
-
۱۳۸۶/۰۸/۲۶, ۱۲:۵۲ #5
با سلام به همه دست اندركاران سایت
از شما به علت آنكه مثل بعضی ها از انتقاد هراس ندارید متشكرم من هم به درخواست شما دوستان به خصوص مدير ارشد انجمن khoshnazar و سيد مدير انجمن به بررسی پست ها می پردازم برای دبدن و نظر به لینك زیر بروید!
http://www.askquran.ir/showthread.php?p=3497#post3497
-
۱۳۸۶/۰۹/۰۱, ۱۷:۱۷ #6
شیوه ی بحث در انجمن ها
به نام خدا
با عرض سلام
دوست عزيز با عرض معذرت گويا شما روش بحث در كانونهاي گفتمان را بلد نيستيد در كانونهاي گفتمان رسيدن به پاسخ با بحث و بررسي حاصل مي شود لذا دوستاني كه سوالات خود را به بحث مي گذارند و همچنين افرادي كه در بحث شركت مي كنند انتظار دارند مطالبشان بصورت كامل مورد كنكاش قرار گيرد و انها نيز دفاع كنند و الا اگر هدفشان صرف دريافت پاسخ در يك پست باشد در ان صورت سوال خود را با پايگاه پرسمان قران يا ديگر مراكز پاسخ گو در ميان خواهند گذاشت .
ان شاء الله از اين به بعد شاهد پستهاي مفيد و در صورت انتقاد انتقاد سازنده از شما باشيم
يا حق
-
۱۳۸۶/۰۹/۰۳, ۲۳:۵۳ #7
- تاریخ عضویت
اسفند ۱۳۸۵
- نوشته
- 5,435
- مورد تشکر
- 4,566 پست
- حضور
- نامشخص
- دریافت
- 0
- آپلود
- 0
- گالری
-
27
احسنت!در كانون گفتمان قرآنی همه محكوم به به دست آوردن اطلاعات هستند...هیچ كس نباید دست خالی بره...به این نكته دقت كنید لطفا!
دست به دست من بده
پا به پای من بیا
نگو امروز مال ما
بگو فردا رو میخوام
به لطف الهی فردا از آن ماست....
-
۱۳۸۶/۰۹/۰۷, ۰۶:۳۱ #8نظر شما در باره این پیشنهاد چیه؟
(جلسات مناظره)
موضوع مهم : کربلایی کاظم ساروقی، حجتی غیر قابل انکار
چگونه؟؟؟ راه های جلوگیری از مرگ تدریجی جامعه
کم گوی و گزیده گوی چون دُرّ :Sokhan: !!! تا از سُخَنت جهان شود پُر !!!
الحذر الحذر! فَوَ الله لَقَد سَتَر، حتّی کأنَّه قد غَفَر
-
۱۳۸۶/۰۹/۰۸, ۱۶:۳۵ #9
به نام خدا
با عرض سلام
انچه كه مشخص است گفتمان و بحث با پاسخگويي به سوالي كه به صورت شخصي به علت اعتماد قبلي پرسيده شده و با يك پاسخ قانع مي شود و يا اگر قانع هم نشد روش ديگري را براي يافتن پاسخ سوال خود جستجو مي كند بسيار فرق دارد . و حسن بحث گفتمان اين است كه تا شخص قانع نشده به بحث خود ادامه مي دهد و ضمنا چنانچه در محلي مانند كانون گفتمان قران بحث صورت گيرد ديگران هم مي توانند از نتايج بحث اگاهي يافته و بسيار ديده شده است كه شبهاتي كه افراد ساليان سال در دل خود داشته اند با خواندن اينگونه بحثها مرتفع شده است .
در كانون هاي گفتمان مخاطبان به چند دسته تقسيم مي شوند كه در اين پست نكات كليدي در پاسخگويي در براي مخاطبان منصف را خدمتتان عرض مي كنم
1)پاسخگو بايد به تمام مطالبي كه مخاطب يا كاربران ديگر در بحث مي گويند توجه نموده و چنانچه نياز به پاسخ داشته باشد پاسخ خود را بصورت مستند ارائه نمايد و به هيچ وجه بحث را تا به نتيجه رسيدن بحث ناقص رها نكند و طول كشيدن بحث به هيچ وجه او را خسته نكند و در اخر بحث اقدام به جمع بندي بحث نموده و ان را در يك پست ارائه كند و توجه كند كه در كانون گفتمان ارائه پاسخ و جواب ندادن به اشكالات وارده از سوي كاربران در حكم زهر را دارد و اينگونه جواب ندادن بسيار بهتر از پاسخ به اين شكل است
2) بحث كننده به هيچ وجه نبايد شخصيت پاسخگويي خود را فراموش نموده و ادب گفتاري را فراموش نمايد
3)بحث كننده علاوه بر پاسخگويي بايد سعي كند با مخاطب يا مخاطبان خود ارتباط صميمي برقرار نمايد
4)بحث كننده نبايد به گونه اي بحث كند كه قدرت بحث نمودن را از اينگونه مخاطبان گرفته و بخواهد چنين القا كند كه يك سر و گردن از ديگران بالاتر است بلكه اين مخاطب است كه در صورت بحث منطقي در پايان خود به اين نتيجه خواهد رسيد و از ان به بعد اعتماد بيشتري به پاسخگو خواهد نمود
ادامه دارد
يا حق
-
تشکرها 3
-
۱۳۸۶/۰۹/۰۸, ۱۸:۱۸ #10
به نام خدا با سلام
بنده هم با فرمایشات کاربر بزرگوار سخن آشنا موافقم .
مخاطب شناسی هم یکی از وظایف اصلی پاسخگوست . پاسخگو باید سطح مخاطب را تشخیص بدهد تا بتواند هم پاسخ مناسب با او را ارائه کند و هم در ایجاد ارتباط با مخاطبش موفق باشد به گونه ای که صمیمیت و پاسخ صحیح ، جوی صمیمی و مورد اعتماد برای مخاطب ترسیم نماید .
-
تشکر
اطلاعات موضوع
کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
اشتراک گذاری