صفحه 1 از 4 123 ... آخرین
جهت مشاهده مطالب کارشناسان و کاربران در این موضوع کلیک کنید   

موضوع: قانون مجازات به صليب كشيدن انسان در اسلام

  1. #1
    شروع کننده موضوع

    تاریخ عضویت
    جنسیت فروردين ۱۳۸۸
    نوشته
    133
    مورد تشکر
    0 پست
    حضور
    نامشخص
    دریافت
    23
    آپلود
    0
    گالری
    57

    راهنما قانون مجازات به صليب كشيدن انسان در اسلام




    شايد باور كردني نباشد
    جداي از تمام موارد قانوني!!(نظير رجم ؛تعزيز؛ حد ؛ قتل ؛كشتن ؛ آويختن به دار؛ قطع دست و پا و...) كه حكومت اسلامي از آن لذت ميبرد ؛ قانون ديگري در ماده 195 قانون مجازات اسلامي- قانون مصلوب كردن- وجود دارد .

    ماده 195 مصلوب كردن مفسد و محارب

    مجلس به دو فوريت لايحه تمديد مهلت اجراي آزمايشي قانون مجازات اسلامي به مدت يكسال ديگر راي داد

    به گزارش خبرنگار پارلماني مهر ؛ از مجموع 193 راي ماخوذه ؛ 142 راي موافق ؛‌42 راي مخالف و 9 راي ممتنع نمايندگان به دو فغوريت اين لايحه اختصاص يافت /
    http://www.irshahbazi.blogfa.com/post-131.aspx
    ویرایش توسط سيد حسين : ۱۳۸۸/۰۸/۱۰ در ساعت ۱۶:۳۰ دلیل: نشر اكاذیب


  2.  

  3. #2

    تاریخ عضویت
    جنسیت اسفند ۱۳۸۵
    نوشته
    1,799
    مورد تشکر
    2 پست
    حضور
    نامشخص
    دریافت
    0
    آپلود
    0
    گالری
    18

    پرسش




    بنام خدا
    سلام جناب بیطرف بزرگوار
    ممنون میشوم اگر به لینک زیر سری زده و پاسخی دهید.
    http://www.askquran.ir/showthread.php?t=16143

  4. #3

    تاریخ عضویت
    جنسیت اسفند ۱۳۸۵
    نوشته
    1,799
    مورد تشکر
    2 پست
    حضور
    نامشخص
    دریافت
    0
    آپلود
    0
    گالری
    18

    راهنما




    نقل قول نوشته اصلی توسط بیطرف نمایش پست
    شايد باور كردني نباشد
    جداي از تمام موارد قانوني!!(نظير رجم ؛تعزيز؛ حد ؛ قتل ؛كشتن ؛ آويختن به دار؛ قطع دست و پا و...) كه حكومت اسلامي از آن لذت ميبرد ؛ قانون ديگري در ماده 195 قانون مجازات اسلامي- قانون مصلوب كردن- وجود دارد .
    توجه به اين نكته حائز اهميت است كه اين موارد ؛موارد قانوني محرز ميباشد . جداي از مجازات ترور كه مجازاتي نانوشته از جانب حكومت است ؛مجازاتي!!كه مجري آن به هر نحو ممكن مجرمش را ميكشد !!!

    ماده 195 مصلوب كردن مفسد و محارب

    مجلس به دو فوريت لايحه تمديد مهلت اجراي آزمايشي قانون مجازات اسلامي به مدت يكسال ديگر راي داد

    به گزارش خبرنگار پارلماني مهر ؛ از مجموع 193 راي ماخوذه ؛ 142 راي موافق ؛‌42 راي مخالف و 9 راي ممتنع نمايندگان به دو فغوريت اين لايحه اختصاص يافت /
    http://www.irshahbazi.blogfa.com/post-131.aspx
    بنا م خدا
    شايد به گمان برخي،بعضى از قوانين اسلام، مانند: قصاص، شلاق، سنگسار و... خشن هستند. منشأ چنين قضاوت هايى، جهان بينى ها و برداشت هايى است كه افراد از انسان دارند. متأسفانه قضاوت خشونت از سوى اين عده، در مورد احكام اسلام، از بررسى اجمالى و بدون در نظر گرفتن همه جوانب آن صورت مى گيرد; يعنى تمام شرايط حدود و تعزيرات اسلامى و طرق اثبات و راه هاى تخفيف و همچنين نتايج نهايى اين جرم ها و اثرهاى زيانبار آن ها در نظر گرفته نمى شود.
    براى مثال، افرادى با مشاهده جوامع غربى نوشيدن شراب يا رواج فسادهاى جنسى را دليل كم اهميت بودن اين جنايت ها مى دانند; در حالى كه اگر اثرات زيانبار نوشيدن شراب و آمار طلاق و از هم پاشيدن خانواده ها، فرزندهاى نامشروع كه غالباً بر اساس تجربه دانشمندان، افرادى تبه كار، بى رحم و جانى از آب در مى آيند، كودكان بى سرپرست و انواع بيمارى هاى جسمى و روحى كه زاييده بى بند و بارى هاى جنسى است، ملاحظه شود، قبول خواهيم كرد كه چنين جرم هايى، به هيچ وجه مسأله ساده اى نيست كه بتوان از آن به آسانى گذشت. بلكه گاهى سرنوشت يك جامعه با آن گره مى خورد و موجوديت آن به خطر مى افتد.
    به همين جهت است كه اسلام، هر چند، به منطق عاطفه ودلسوزى در حقوق فردى ترغيب مى كند و افراد را به چشم پوشى از خطاى ديگران سفارش مى كند; امّا در حقوق اجتماعى ترحم و عاطفه را جايز نمى داند; چرا كه انسان دوستى براى مجرم، و چشم پوشى از مجازات وى در حقيقت جنايت به جامعه است. و رها كردن يك دزد و حفظ آبروى يك بزه كار، گرفتار ساختن ميليون ها افراد بى گناه است. از اين رو است كه قرآن كريم به اجراى چنين مجازات هايى به شدت تأكيد مى كند; «الزَّانِيَةُ وَ الزَّانِى فَاجْلِدُواْ كُلَّ وَ حِد مِّنْهُمَا مِاْئَةَ جَلْدَة وَ لاَ تَأْخُذْكُم بِهِمَا رَأْفَةٌ فِى دِينِ اللَّهِ إِن كُنتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَ الْيَوْمِ الاَْخِرِ وَ لْيَشْهَدْ عَذَابَهُمَا طَـآئِفَةٌ مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ»(نور/2) هر يك از زن و مرد زناكار را صد تازيانه بزنيد و نبايد رأفت و محبت كاذب نسبت به آن دو شما را از اجراى حكم الهى مانع شود، اگر به خدا و روز جزا ايمان داريد و بايد گروهى از مؤمنان مجازاتشان را مشاهده كنند.» ضمن آن كه معروف است كه حدود و تعزيرات اسلامى از قبيل سهل و ممتنع است. از يك سو مجازات ها ممكن است سنگين به نظر رسد; ولى از سوى ديگر راه هاى اثبات آن را چنان محدود كرده كه در عمل دامان افراد بسيار كمى را مى گيرد در عين اين كه وحشت از آن به عنوان يك عامل بازدارنده روى افراد منحرف اثر خود را خواهد گذاشت.(1)
    ***********
    1:الكافى،كلينى(ره)، ج 3، ص 409


  5. #4

    تاریخ عضویت
    جنسیت اسفند ۱۳۸۵
    نوشته
    1,799
    مورد تشکر
    2 پست
    حضور
    نامشخص
    دریافت
    0
    آپلود
    0
    گالری
    18

    راهنما




    بنام خدا
    خداوند، صفت مشخصه خود را رحمان معرفى فرموده است: «قُلِ ادْعُواْ اللَّهَ أَوِ ادْعُواْ الرَّحْمَـنَ أَيًّا مَّا تَدْعُواْ فَلَهُ الاَْسْمَآءُ الْحُسْنَى»(اسرا/110) بگو: الله را بخوانيد يا رحمان را، هر كدام را بخوانيد،ذات پاكش يكى است;وبراى او بهترين نام ها است.» دوم اين كه همواره، خداوند را با دو صفت رحمان و رحيم مى خوانيم: «بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـنِ الرَّحِيم» سوم اين كه خداوند مى فرمايد: «وَرَحْمَتِى وَسِعَتْ كُلَّ شَىْء;(اعراف/156) و رحمتم همه چيز را فرا گرفته است.»; «رَبَّنَا وَسِعْتَ كُلَّ شَىْء رَّحْمَةً وَ عِلْمًا; پروردگارا! رحمت و علم تو همه چيز را فرا گرفته است» چهارم اين كه پيامبر اسلام(ص) (مهم ترين وظيفه اش رساندن رحمت به مردم جهان است: «وَ مَآ أَرْسَلْنَـكَ إِلاَّ رَحْمَةً لِّلْعَــلَمِين»(انبياء/107) ما تو را جز براى رحمت جهانيان نفرستاديم»
    در عين حال، بايد دانست كه رحمت و عطوفت، گاهى اقتضاى قهر و خشونت را نيز دارد، همانند پزشك مهربانى كه گاه، از روى مهربانى، چاقوى جراحى را به دست مهربانش مى گيرد، تا غدّه خطرناك و پليد را از بدن بيمار خارج كند. اگر پزشك، به بهانه دل سوزى و مهربانى، چنين جراحى را صورت ندهد، خيانت به بيمار كرده است; اين است كه در قرآن كريم، كه نامه رحمت از جانب خداى رحمان و رحيم است و به دست پيامبر رحمت آمده است، مى خوانيم:
    1. «يَـأَيُّهَا النَّبِىُّ جَـهِدِ الْكُفَّارَ وَالْمُنَـفِقِينَ وَ اغْلُظْ عَلَيْهِم»(تحريم، 9; توبه، 73) اى پيامبر! با كفار و منافقان، پيكار كن و با «غلظت» با آنان رفتار كن.»; «وَاقْتُلُوهُمْ حَيْثُ ثَقِفْتُمُوهُم;(بقره،191) هر كجا بر ايشان دست يافتيد، آنان را بكشيد.»
    2. «يَـأَيُّهَا الَّذِينَ ءَامَنُواْ كُتِبَ عَلَيْكُمُ الْقِصَاصُ فِى الْقَتْلَى»(بقره/178) اى كسانى كه ايمان آورده ايد! درباره كشتگان، بر شماحق قصاص مقرر شده.»
    3. «الزَّانِيَةُ وَ الزَّانِى فَاجْلِدُواْ كُلَّ وَ حِد مِّنْهُمَا مِاْئَةَ جَلْدَة»(نور/2) به هر زن زناكار و مرد زناكار، صد تازيانه بزنيد.» و ساير آيات.
    به هر حال، با توجه به آن چه بيان شد، معلوم مى شود كه قرآن، فى الجمله و در موارد خاصى به استفاده از خشونت امر مى كند، و «خشونت» را در كنار «عطوفت»، براى سلامتى بشر و استمرار روند تكاملى انسان ها، لازم و ضرورى مى داند.


  6. #5
    شروع کننده موضوع

    تاریخ عضویت
    جنسیت فروردين ۱۳۸۸
    نوشته
    133
    مورد تشکر
    0 پست
    حضور
    نامشخص
    دریافت
    23
    آپلود
    0
    گالری
    57



    با درود بسيار مضحك است براي منحرف كردن اذهان از تاپيك بياييد و بحث تاپيكي ديگر رو پيش بكشيد

    مجازات به صليب كشيدن در اسلام كه مجددا در مجلس شوراي اسلامي ايران اسلاميمون تصويب شد با دو فوريت اونهم !!!!! چه توجيهي داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الان دارند مصلوب ميكنند انسانها رو طبق قانون اساسي ايران و اسلام !!خبرگان رهبري هم تاييد كرده اين قانون رو چه جوابي داريد ؟؟چه توجيهي براي به صليب كشيدن اين انسانها وجود داره؟؟؟؟؟؟؟
    در ماده 195 قانون مجازات اسلامي- قانون مصلوب كردن- وجود دارد .

    ماده 195 مصلوب كردن مفسد و محارب

    مجلس به دو فوريت لايحه تمديد مهلت اجراي آزمايشي قانون مجازات اسلامي به مدت يكسال ديگر راي داد

    به گزارش خبرنگار پارلماني مهر ؛ از مجموع 193 راي ماخوذه ؛ 142 راي موافق ؛‌42 راي مخالف و 9 راي ممتنع نمايندگان به دو فغوريت اين لايحه اختصاص يافت /
    http://www.irshahbazi.blogfa.com/post-131.aspx




  7. #6

    تاریخ عضویت
    جنسیت تير ۱۳۸۸
    نوشته
    958
    مورد تشکر
    0 پست
    حضور
    3 روز 3 ساعت 40 دقیقه
    دریافت
    3
    آپلود
    0
    گالری
    0



    سلام
    مجازات های اسلامی احکام و قوانینی است که خدا برای حل مشکلات مردم وضع کرده است هدف اصلی این احکام انتقام نیست هدف رفع مشکل است و هدف ایجاد امنیت روانی و اجتماعی در جامعه است هدف پایان دادن به جنایت است

    بنا براین در اسلام فلسفه احکام پایان دادن به ان جرم است بنابراین در حکم زنا دستور به شلاق زدن می دهد و این حد باید در حضور مسلمانان انجام شود تا زانی و زانیه را مردم بشناسند زیرا این افراد برای همیشه بر زنان و مردان مسلمان حرام هستند و زانی و زانیه فقط می توانند با هم ازدواج کنند

    قصاص فقط در مورد قتل است و نوع کشتن هم مهم نیست قاتل باید کشته شود تا دیگر کسی را نکشد تا مردم امنیت روانی و اجتماعی داشته باشند اما اعدام در ملاءعام یا دار زدن دردی را دوا نمی کند.
    ویرایش توسط مزمل : ۱۳۸۸/۰۸/۰۶ در ساعت ۱۳:۱۸
    ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ ﴿۱﴾ مَا أَنتَ بِنِعْمَةِ رَبِّكَ بِمَجْنُونٍ ﴿۲﴾ وَإِنَّ لَكَ لَأَجْرًا غَيْرَ مَمْنُونٍ ﴿۳﴾


    وَكَذَلِكَ أَنزَلْنَاهُ حُكْمًا عَرَبِيًّا وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءهُم بَعْدَ مَا جَاءكَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَكَ مِنَ اللّهِ مِن وَلِيٍّ وَلاَ وَاقٍ ﴿۳۷﴾






  8. #7
    شروع کننده موضوع

    تاریخ عضویت
    جنسیت فروردين ۱۳۸۸
    نوشته
    133
    مورد تشکر
    0 پست
    حضور
    نامشخص
    دریافت
    23
    آپلود
    0
    گالری
    57

    تعجب




    ميشه بفرماييد به صليب كشيدن انسانها در اسلام و قوانين اسلامي ...طبق ماده 195 .....چه مشكلي رو حل ميكنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ویرایش توسط بيطرف : ۱۳۸۸/۰۸/۰۶ در ساعت ۱۴:۱۶


  9. #8

    تاریخ عضویت
    جنسیت شهريور ۱۳۸۸
    نوشته
    767
    مورد تشکر
    0 پست
    حضور
    18 دقیقه
    دریافت
    20
    آپلود
    0
    گالری
    47



    نقل قول نوشته اصلی توسط بیطرف نمایش پست
    شايد باور كردني نباشد
    جداي از تمام موارد قانوني!!(نظير رجم ؛تعزيز؛ حد ؛ قتل ؛كشتن ؛ آويختن به دار؛ قطع دست و پا و...) كه حكومت اسلامي از آن لذت ميبرد ؛ قانون ديگري در ماده 195 قانون مجازات اسلامي- قانون مصلوب كردن- وجود دارد .
    توجه به اين نكته حائز اهميت است كه اين موارد ؛موارد قانوني محرز ميباشد . جداي از مجازات ترور كه مجازاتي نانوشته از جانب حكومت است ؛مجازاتي!!كه مجري آن به هر نحو ممكن مجرمش را ميكشد !!!

    ماده 195 مصلوب كردن مفسد و محارب


    ماده 195 قانون مجازات اسلامی- مصلوب كردن مفسد و محارب بصورت زير انجام مي گردد -
    الف - نحوه بستن موجب مرگ او نگردد .
    ب - بيش از سه روز بر صليب نماند ولي اگر در اثناي سه روز بميرد ميتوان او را پائين آورد .
    ج - اگر بعد از سه روز زنده بماند نبايد او را كشت .






  10. #9

    تاریخ عضویت
    جنسیت تير ۱۳۸۸
    نوشته
    958
    مورد تشکر
    0 پست
    حضور
    3 روز 3 ساعت 40 دقیقه
    دریافت
    3
    آپلود
    0
    گالری
    0



    نقل قول نوشته اصلی توسط بیطرف نمایش پست

    ميشه بفرماييد به صليب كشيدن انسانها در اسلام و قوانين اسلامي ...طبق ماده 195 .....چه مشكلي رو حل ميكنه

    ؟؟؟؟!!!
    اول اعلام کنم که من هیچوقت قانون حفظ نمی کنم اما در جواب شما باید عرض کنم اسلام ترکیبی از دین موسی و دین عیسی است
    قوانین به ظاهر خشن اسلام مانند شریعت موسی است و رحم و محبت و عشق و عاطفه آن مانند عیسی هست
    مسلمانان در وضع قانون فقط قانون خشک و خشن شریعت موسی را در نظر گرفته اند و رحم و محبت و عطوفتی که عیسی بر ان تاکید داشت را ندیده گرفتند
    آیات قران هرجا که قانون نوشته است در اخر قانون درخواست بخشش و محبت و صبر کرده است.
    قران شدت عمل خشن بودن را از رفتارهای ظالمان میداند و ان را نفی کرده است اما برای اینکه دشمنان از محبت ورحم کسی سوء استفاده نکنند گاهی قوانین بس خشنی دارد که دستور اشد مجازات را برای ادمایی که از خوبی سوء استفاده می کنند مانند تروریستها قصابان بی رحم انسان شیادان و...... وضع کرده است که منطقی و عقلانی هم هست
    ترحم بر حیوان تیز دندان و وحشی درنده عین حماقت است
    ولی رحمت و مهربانی حرف اول را در اسلام میزند حتی با دشمن
    ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ ﴿۱﴾ مَا أَنتَ بِنِعْمَةِ رَبِّكَ بِمَجْنُونٍ ﴿۲﴾ وَإِنَّ لَكَ لَأَجْرًا غَيْرَ مَمْنُونٍ ﴿۳﴾


    وَكَذَلِكَ أَنزَلْنَاهُ حُكْمًا عَرَبِيًّا وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءهُم بَعْدَ مَا جَاءكَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَكَ مِنَ اللّهِ مِن وَلِيٍّ وَلاَ وَاقٍ ﴿۳۷﴾






  11. #10

    تاریخ عضویت
    جنسیت فروردين ۱۳۸۸
    نوشته
    72
    مورد تشکر
    0 پست
    حضور
    نامشخص
    دریافت
    7
    آپلود
    0
    گالری
    15



    با سلام

    علت تصويب دو فوريت اين ماده قانوني براي به صليب كشيدن انسانها رو در مجلس ميخواستم بدونم. چرا اين جكم هم اكنون هم در كشور جزو اجكام اجرايي اسلام هست ؟ چرا بايد كسي رو به صليب كشيد در اين قرن؟؟
    چرا طبق قانون ماده 195 مجازات به صليب كشيدن انسانها در قوانين اسلامي هست ؟؟
    ممنون از پاسخدهي

  12. تشکر


صفحه 1 از 4 123 ... آخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
^

ورود

ورود