صفحه 1 از 8 123 ... آخرین
جهت مشاهده مطالب کارشناسان و کاربران در این موضوع کلیک کنید   

موضوع: چرا شما شیعیان نيز همانند علي (عليه السلام) كوتاه نمى‌آييد؟

  1. #1

    تاریخ عضویت
    جنسیت آبان ۱۳۸۷
    نوشته
    802
    مورد تشکر
    11 پست
    حضور
    12 ساعت 8 دقیقه
    دریافت
    2
    آپلود
    0
    گالری
    9

    چرا شما شیعیان نيز همانند علي (عليه السلام) كوتاه نمى‌آييد؟




    نقل از اینجا

    نقل قول نوشته اصلی توسط سیف الاسلام نمایش پست
    خدا پدران شما را بیامرزد ، ما هم همین را می گوئيم !

    وقتی که کسی مانند امام علی که صاحب دم و حق و مدعی اصلی است و کسی است که لااقل شيعیان به انسان کامل بودن

    ایشان اذعان دارند ، چندین و چند سال براحتی با عمر بد اخلاق و قاتل زن و بچه شان زندگی می کنند ، دیگر غیرتی شدن

    امثال من و شمای با" ظرفيت وجودی اندکی " که داریم :

    مقداری سوال انگیز و کمی خنده دار است !

    قدیما می گفتند :

    خان بخشیده ، شیخ عليخان نمی بخشه !
    نقل قول نوشته اصلی توسط سیف الاسلام نمایش پست
    حرف من در ایجاد تفرقه وهتک حرمت افراد در حال حاضر است و ایجاد دردسر براي امنیت

    کشورم وگرنه شما می توانید هر جور که دلتان بخواهد راجع به وقایع تاریخی فکر کنید !

    و خود را غیور تر از صاحب دم بدانید !
    نقل قول نوشته اصلی توسط ابو محمد نمایش پست


    بخاطر اینکه بحث این تاپیک منحرف نشه جواب این سوال رو در یک تاپیک مجزا قرار دادم.

    چرا شما شیعیان نيز همانند علي (عليه السلام) كوتاه نمى‌آييد؟


    طرح شبهه:

    اگر در واقع حق با علي بود، چرا از حق خود کوتاه آمده است؟ چرا شما نيز همانند علي (ع) كوتاه نمى‌آييد؟
    ویرایش توسط ابو محمد : ۱۳۸۹/۰۲/۱۶ در ساعت ۱۷:۵۱

    مِنَ الْمُؤْمِنينَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْديلا
    از مؤمنان مردانى هستند كه به پيمانى كه با خدا بسته بودند وفا كردند. بعضى بر سر پيمان خويش جان باختند و بعضى چشم به راهند و هيچ پيمان خود دگرگون نكرده‏اند
    مارا به دعا کاش نسازند فراموش
    رندان سحر خیز که صاحب نفسانند



  2.  

  3. #2

    تاریخ عضویت
    جنسیت آبان ۱۳۸۷
    نوشته
    802
    مورد تشکر
    11 پست
    حضور
    12 ساعت 8 دقیقه
    دریافت
    2
    آپلود
    0
    گالری
    9



    نقد و بررسي:

    اين پرسش و شبهه از دو زاويه قابل تأمل و بررسى است:
    1. كوتاه آمدن علي عليه السلام از حق خودش؛
    2. پيروان علي عليه السلام و مدافعان مكتب اهل بيت هم بايد ساكت شوند و از مذهب و عقائد بر حق شان دفاع نكنند.


    علي عليه السلام و خلافت خلفا:
    1-
    موضع گيرى امير مؤمنان علي عليه السلام در برابر خلفا از مباحث بسيار روشن و مشخص تاريخ است؛ اگرچه برخى با دستكاري‌ها سعى در مشوّش كردن اذهان و تحريف حقايق تاريخى دارند؛ چرا كه مصادر روائى و تاريخى شاهد فريادها و اعتراضات علي عليه السلام به بر گزيدگان سقيفه و پس از آن است، متن ذيل بهترين شاهد و گواه بر اين ادعا است:

    فَلَمَّا تُوُفِّىَ رَسُولُ اللَّهِ -صلى الله عليه وسلم- قَالَ أَبُو بَكْرٍ أَنَا وَلِىُّ رَسُولِ اللَّهِ (ص) فَجِئْتُمَا تَطْلُبُ مِيرَاثَكَ مِنَ ابْنِ أَخِيكَ وَيَطْلُبُ هَذَا مِيرَاثَ امْرَأَتِهِ مِنْ أَبِيهَا فَقَالَ أَبُو بَكْرٍ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ (ص) « مَا نُورَثُ مَا تَرَكْنَا صَدَقَةٌ ». فَرَأَيْتُمَاهُ كَاذِبًا آثِمًا غَادِرًا خَائِنًا وَاللَّهُ يَعْلَمُ إِنَّهُ لَصَادِقٌ بَارٌّ رَاشِدٌ تَابِعٌ لِلْحَقِّ ثُمَّ تُوُفِّىَ أَبُو بَكْرٍ وَأَنَا وَلِىُّ رَسُولِ اللَّهِ -صلى الله عليه وسلم- وَوَلِىُّ أَبِى بَكْرٍ فَرَأَيْتُمَانِى كَاذِبًا آثِمًا غَادِرًا خَائِنًا.
    النيسابوري، مسلم بن الحجاج أبو الحسين القشيري (متوفاي261هـ)، صحيح مسلم، ج 3، ص 1378، ح 1757،كِتَاب الْجِهَادِ وَالسِّيَرِ، بَاب حُكْمِ الْفَيْءِ، تحقيق: محمد فؤاد عبد الباقي، ناشر: دار إحياء التراث العربي - بيروت.
    علي عليه السلام و عباس گفتگويى پيرامون بعضى از مسائل با ابوبكر داشته‌اند كه مهمترين آن بحث پيرامون ميراث پيامبر بوده است، راوى اين گفتگو عمربن خطاب است كه مى‌گويد:...
    ابو بکر گفت: من جانشين رسول خدا هستم؛ پس شما دو تن ( علي و عباس) براى گرفتن ارث نزد وى آمديد، و تو اى عباس ارث پسر برادرت و او نيز ميراث همسرش را از پدرش مى‌خواست. ابوبکر گفت: رسول خدا فرمود: ما چيزى به ارث نمى‌گذاريم، هرچه باقى گذاريم صدقه است؛ پس شما دو تن او را دروغگو، بدکار، حيله گر و خيانتکار دانستيد ولى خدا مى‌داند که او راستگو، در مسير درست و تبعيت کننده از حق بود؛ سپس او از دنيا رفت ومن جانشين رسول خدا و جانشين ابوبکر شدم؛ شما دو تن من را نيز دروغگو، بدکار، حيله گر و خيانتکار دانستيد ولى خداوند مى‌داند که من راستگو، نيکو کار و در راه درست و تبعيت کننده از حق هستم....
    در اين نقل به اعتراف شخص عمر، علي عليه السلام؛ خليفه اول و دوم را دروغگو، غاصب خلافت و افرادى خائن مى‌دانست.
    بنابراين، آيا مى‌شود ادعا كرد كه علي عليه السلام كوتاه آمد، و هيچ اعتراض و مخالفتى نكرد؟



    ویرایش توسط ابو محمد : ۱۳۸۹/۰۲/۱۶ در ساعت ۱۵:۵۶

    مِنَ الْمُؤْمِنينَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْديلا
    از مؤمنان مردانى هستند كه به پيمانى كه با خدا بسته بودند وفا كردند. بعضى بر سر پيمان خويش جان باختند و بعضى چشم به راهند و هيچ پيمان خود دگرگون نكرده‏اند
    مارا به دعا کاش نسازند فراموش
    رندان سحر خیز که صاحب نفسانند



  4. #3

    تاریخ عضویت
    جنسیت آبان ۱۳۸۷
    نوشته
    802
    مورد تشکر
    11 پست
    حضور
    12 ساعت 8 دقیقه
    دریافت
    2
    آپلود
    0
    گالری
    9




    علي عليه السلام و خلافت خلفا:
    2-
    و آيا مخالفت و اعتراض از اين روشن‌تر مى‌توان يافت كه با جرأت و شهامت تمام شرط انتقال خلافت كه رعايت سيره شيخين بود را كنار مى‌زند و روش آن دو را باطل و مردود اعلام مى‌كند؟
    تفتازانى در شرح مقاصد مى‌گويد:
    ثم جعلوا الاختيار إلى عبدالرحمن بن عوف فأخذ بيد علي رضي الله تعالى عنه وقال تبايعني على كتاب الله وسنة رسول الله وسيرة الشيخين فقال على كتاب الله وسنة رسول الله وأجتهد برأيي ثم قال مثل ذلك لعثمان فأجابه إلى ما دعاه وكرر عليهما ثلاث مرات فأجابا بالجواب الأول فبايع عثمان وبايعه الناس ورضوا بإمامته
    اختيار را به عبد الرحمن بن عوف وانهادند؛ دست علي را گرفت و گفت: آيا به شرط عمل به کتاب خدا و سنت رسول و سيره شيخين حاضرى بيعت كنى؟ پاسخ داد: بنا بر کتاب خدا و سنت رسول و رأى و اجتهاد خودم مى‌پذيرم. سپس همين شرط را براى عثمان گفت؛ و او قبول کرد. اين مطلب را سه بار تکرار کرد؛ و همان پاسخ اول را دادند؛ در نتيجه با عثمان بيعت کرد و مردم با او بيعت کرده و به امامت او راضى شدند.
    التفتازاني، سعد الدين مسعود بن عمر بن عبد الله (متوفاي 791هـ)، شرح المقاصد في علم الكلام، ج 2، ص 296، ناشر: دار المعارف النعمانية - باكستان، الطبعة: الأولى، 1401هـ - 1981م.


    ویرایش توسط ابو محمد : ۱۳۸۹/۰۲/۱۶ در ساعت ۱۵:۵۶

    مِنَ الْمُؤْمِنينَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْديلا
    از مؤمنان مردانى هستند كه به پيمانى كه با خدا بسته بودند وفا كردند. بعضى بر سر پيمان خويش جان باختند و بعضى چشم به راهند و هيچ پيمان خود دگرگون نكرده‏اند
    مارا به دعا کاش نسازند فراموش
    رندان سحر خیز که صاحب نفسانند



  5. #4

    تاریخ عضویت
    جنسیت آبان ۱۳۸۷
    نوشته
    802
    مورد تشکر
    11 پست
    حضور
    12 ساعت 8 دقیقه
    دریافت
    2
    آپلود
    0
    گالری
    9




    علي عليه السلام و خلافت خلفا:
    3-

    طبرى نيز در تاريخ خود مى‌گويد:
    ولما خرجت الخوارج من الكوفة أتى عليا أصحابه وشيعته فبايعوه وقالوا نحن أولياء من واليت وأعداء من عاديت فشرط لهم فيه سنة رسول الله فجاءه ربيعة بن أبي شداد الخثعمي وكان شهد معه الجمل وصفين ومعه راية خثعم فقال له بايع على كتاب الله وسنة رسول الله فقال ربيعة على سنة أبي بكر وعمر قال له علي ويلك لو أن أبا بكر وعمر عملا بغير كتاب الله وسنة رسول الله لم يكونا على شيء من الحق فبايعه فنظر إليه علي وقال أما والله لكأني بك وقد نفرت مع هذه الخوارج فقتلت وكأني بك وقد وطئتك الخيل بحوافرها فقتل يوم النهر مع خوارج البصرة.
    هنگامى كه خوارج در کوفه خروج کردند، علي نزد اصحاب و شيعيانش آمد، با او بيعت کردند و گفتند: ما با هرکس دوستى کنى دوست بوده و هرکس را دشمن بدارى دشمن مى‌داريم. علي عليه السلام با آنان شرط کرد که به سنت رسول خدا عمل کنند. ربيعة بن ابوشداد در حالى كه پرچم قبيله خثعم را همراه داشت، نزد حضرت آمد ـ او در جمل و صفين حضورداشت ـ امير مؤمنان به وى گفت: بيعت کن بر کتاب خدا و سنت رسول خدا؛ گفت: بر سنت ابوبکر و عمر؛ علي به وى گفت: واى بر تو؛ اگر ابوبکر و عمر به غير سنت رسول خدا عمل کرده باشند، هيچ حقى ندارند؛ با حضرت بيعت کرد؛ حضرت نگاهى به وى نمود و فرمود: قسم به خدا گويا تو را مى‌بينم که همراه خوارج عازم جنگ شده و کشته شده‌اي؛ تو را مى‌بينم که زير سم اسبان لگد کوب شده‌اي؛ عاقبت در روز نهروان با خوارج بصره کشته شد.
    الطبري، أبي جعفر محمد بن جرير (متوفاي310)، تاريخ الطبري، ج 3، ص 116، ناشر: دار الكتب العلمية - بيروت؛
    الجزري، عز الدين بن الأثير أبي الحسن علي بن محمد (متوفاي630هـ) الكامل في التاريخ، ج 3، ص 215، تحقيق عبد الله القاضي، ناشر: دار الكتب العلمية - بيروت، الطبعة الثانية، 1415هـ.
    هنگامى كه امير مؤمنان سيره ابوبکر و عمر را قبول ندارد چطور ادعا مى‌کنيد که وى با آنان از روى ميل بيعت کرده و آنان را خلفاى رسول خدا مى‌دانست و دربرابر حوادث بعداز سقیفه کوتاه آمده و سکوت کرده؟


    ویرایش توسط ابو محمد : ۱۳۸۹/۰۲/۱۸ در ساعت ۱۰:۰۵

    مِنَ الْمُؤْمِنينَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْديلا
    از مؤمنان مردانى هستند كه به پيمانى كه با خدا بسته بودند وفا كردند. بعضى بر سر پيمان خويش جان باختند و بعضى چشم به راهند و هيچ پيمان خود دگرگون نكرده‏اند
    مارا به دعا کاش نسازند فراموش
    رندان سحر خیز که صاحب نفسانند



  6. #5

    تاریخ عضویت
    جنسیت آبان ۱۳۸۷
    نوشته
    802
    مورد تشکر
    11 پست
    حضور
    12 ساعت 8 دقیقه
    دریافت
    2
    آپلود
    0
    گالری
    9




    و اما بخش دوّم
    بخش دوّم اين شبهه كه كوتاه آمدن شيعه در دفاع از عقائد و آرمان‌هاى مذهبى خويش بود، نيازمند پاسخ تفصيلى نيست؛
    بلكه فقط مى‌گوئيم: آيا مخالفان مذهب اهل بيت كوتاه آمده و دست از جسارت‌ها، تهديدها، كشتارها، تحريف‌ها و تخريب‌ها برداشته‌اند، تا متقابلا شاهد آرامش و سكوت باشند؟



    نتيجه:


    نه امير مؤمنان عليه السلام از مطالبه حق خود دست كشيد و كوتاه آمد و نه دشمنان آن حضرت دست از تهاجم عليه شيعه برداشته‌اند؛ بنابراين انتظار بي‌جايى است كه از شيعيان بخواهيم سكوت نمايند.


    مِنَ الْمُؤْمِنينَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْديلا
    از مؤمنان مردانى هستند كه به پيمانى كه با خدا بسته بودند وفا كردند. بعضى بر سر پيمان خويش جان باختند و بعضى چشم به راهند و هيچ پيمان خود دگرگون نكرده‏اند
    مارا به دعا کاش نسازند فراموش
    رندان سحر خیز که صاحب نفسانند



  7. #6

    تاریخ عضویت
    جنسیت اسفند ۱۳۸۸
    نوشته
    3,876
    مورد تشکر
    7 پست
    حضور
    17 روز 10 ساعت 37 دقیقه
    دریافت
    164
    آپلود
    93
    گالری
    155



    بنام خدا علي مع الحق والحق مع علي ويدور الحق حول علي(ع)...انچه از متون دوستان برداشت كردم اكثرا در باره حق مسلم اقا در مورد خلافت وامامت است. حتي در مورد جسارت دشمن به خانه وبي احترامي انان به فاطمه (س)كه در باره مظلوميت وحقانيتش كاملا حق با علي است.ليكن انچه از رابطه او با حق بدست مي ايد اينكه نه تنها در زمان خانه نشيني وخلافت حق با علي است .كه زندگي واساس خلقت ومعناي واقعي حق در علي(ع) متجلي است لو لاك لما خلقت الافلاك ولولاعلي لما خلقتك ...وهر چه زندگي بشريت پيش ميرود عطش ان نسبت به شخص كاملي همچون او بيشتر ميشود تا روزي بقيه الله(ع)ظهور كند ... وانتقام ان همه ستم را بگيرد...انشاءالله
    ما عابران رهگذري بي نشانه ايم
    جاماندگان قافله اي جاودانه ايم
    پائيزلحظه ها چه شتابان رسيد وما
    دلواپسان رويش چندين جوانه ايم


    دانلودمحبوب ترین مجموعه تفسیر قران کانون گفتگوی قرانی

    (
    تفسیر20جلدی المیزان)



    http://www.askquran.ir/downloads.php?do=file&id=3611

    گروه شاعران کانون:http://www.askquran.ir/group.php?groupid=140


  8. #7

    تاریخ عضویت
    جنسیت آبان ۱۳۸۸
    نوشته
    606
    تشکر:
    1
    حضور
    20 ساعت 13 دقیقه
    دریافت
    4
    آپلود
    0
    گالری
    0



    سلام

    عین واقعیت و بدون هیچ توجیحی باید بگوییم که :

    به نظر من علی زمانی سکوت کرد که هیچ یار و یاوری نداشت . اگر به دقت در تاریخ

    بنگریم علی (ع) حتی از امام حسین نیز کم یار و یاورتر بود . و با یاران اندک هیچ

    شخصی قادر به قیام و مبارزه نمیباشد .

    و اما الان که چرا ما شیعیان کوتاه نمیاییم .... فعلا تعداد ما زیاد شده و برای خیلی از

    مبارزه ها خیلی از شیعیان واقعی تشنه نوشیدن شرابی هستند بنام شهادت .

    قرار نیست وقتی امام ما به علت نداشتن یاور سکوت کرد ما هم در حال حاضر

    سکوت کنیم . علی کسی را نداشت که حتی با او درد دل نمایید چه برسه به اینکه

    قیام و یا مبارزه کنه .

    حال یک سوال من از شما دارم ایا اگر مولا علی در زمان حال حاضر بود و زندگی

    میکرد به نظر شما باز هم کوتاه میامد یا نه ؟؟؟؟ لطفا به این سوال جواب بدهید ؟؟



    ۩۩۩... پس بگذارید سرسپردگی به خداوند لباس درونتان باشد نه نمایش بیرون...در پنهان ترین لایه های روحتان باشد، نه آواز آشکار لبهایتان.... بگذارید سرسپردگی به خداوند در میان استخوان دنده هایتان باشد...۩۩۩


  9. #8

    تاریخ عضویت
    جنسیت آبان ۱۳۸۷
    نوشته
    802
    مورد تشکر
    11 پست
    حضور
    12 ساعت 8 دقیقه
    دریافت
    2
    آپلود
    0
    گالری
    9



    نقل قول نوشته اصلی توسط king81 نمایش پست
    به نظر من علی زمانی سکوت کرد که هیچ یار و یاوری نداشت ...
    با سلام
    یک نکته که بنده فکر میکنم در بین ماها به اشتباه جا افتاده این هست که آقا امیرالمؤمنین سکوت فرمودند.
    مقصود از ایجاد این تاپیک در حقیقت اصلاح همین اندیشه بود.
    اگر دقت بفرمائید جناب سیف الاسلام از عبارت بخشش استفاده کردند!

    نقل قول نوشته اصلی توسط سیف الاسلام نمایش پست
    خان بخشیده ، شیخ عليخان نمی بخشه !
    باید توجه داشت که مقصود از سکوت دو مطلب است.
    گاهی سکوت به معنی سخن نگفتن و اعتراض هست چه با زبان چه با عمل.
    و گاهی به معنی عدم برخورد عملی و مقابله،هرچند که اعتراضات به زبان بیان شود.(شیوه ای که آقا انتخاب فرمودند)
    آقا امیرالمؤمنین به معنای اول هرگز سکوت نفرمودند بلکه فقط از معارضه عملی خودداری نمودند که اینهم دلایل متعددی داشت.
    اگر به پستهای اولیه مراجعه بفرمائید خواهید دید که سه نمونه از نمونه های متعددی که آقا اعتراض خود را به شیخین مطرح فرموده اند آورده شده.

    بنابراین کسی نمیتواند ادعا کند که امیرالمؤمنین علیه السلام در رابطه با این مظالمی که برایشان و اهل بیتشان علیهم السلام وارد گردید سکوت اختیار کردند.
    پس شیعیان هم باید سکوت اختیار کنند.
    شیعیان نیز دقیقاً به پیروی از آن یگانه خورسید کهکشان حلم و علم،در عمل بردباری و با زبان و قلم روشنگری میکنند.
    و تنها وقتی به قیام برمیخیزند که روشنگریها به حدی رسیده باشد که قاطبه مردم،با فهم و شعور و معرفت صحیح خود طالب و خواستار اجرای حق گردند و این شرایط قطعاً با ظهور فرزند علی و فاطمه علیهم السلام،حضرت حجت بن الحسن عجل الله تعالی فرجه الشریف همراه و درآمیخته خواهد بود.
    به امید آنروز که چندان دور نمینماید.

    ویرایش توسط ابو محمد : ۱۳۸۹/۰۲/۱۷ در ساعت ۱۱:۰۶

    مِنَ الْمُؤْمِنينَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْديلا
    از مؤمنان مردانى هستند كه به پيمانى كه با خدا بسته بودند وفا كردند. بعضى بر سر پيمان خويش جان باختند و بعضى چشم به راهند و هيچ پيمان خود دگرگون نكرده‏اند
    مارا به دعا کاش نسازند فراموش
    رندان سحر خیز که صاحب نفسانند



  10. #9

    تاریخ عضویت
    جنسیت خرداد ۱۳۸۸
    نوشته
    319
    مورد تشکر
    3 پست
    حضور
    نامشخص
    دریافت
    25
    آپلود
    0
    گالری
    0



    سلام به دوستان

    جالبه که دوستمون "سیف الاسلام" خودش یه چیزی میبافه و بعد به اسلام و تاریخ اسلام و علی بن ابیطالب نسبت میده!!!

    علی بن ابیطالب از هیچ چیز کوتاه نیامد، سکوت هم نکرد، بخششی هم نکرد. کجا علی کوتاه آمد که ما کوتاه بیایم.
    تازه، علی از چه چیزی کوتاه امد؟ ما از چه چیزی کوتاه بیایم؟؟؟
    چقدر باید کوتاه بیام؟؟ مثلا از همه چی دست برداریم چطوره؟؟ واقعا چه حرفای خنده داری ادم میشنوه.
    ضمن این که انگار این دوست ما که خیلی سعی میکنه خودش رو با زرنگی، منصف و ... نشون بده، قبول دارن که ادمایی مثل اولی و دومی چه کارهایی کردن.
    بعدش هم مگه دعوای ارث پدری و دعوای سر کوچه هستش که میگن که: علی که یلی بود پس چرا نزد همه رو داغون کنه!!!! مگه فیلم بود.
    بحث مصالح اسلامه و جامعه اسلامی با اون بلایی که اون چند نفر بر سر اسلام اوردن و بحث کل جهان اسلام در اینده که بتونه به درستی قضاوت کنه و حق مطلق رو از ناحق مطلق بشناسه. جهاد و دفاع و حکومت و مسائل دیگه همه و همه در پرتو رضا الاهی و حب و بغض الاهیه.



    عشق،چشم بسته ما به روی هرچه غیر معشوق است.

    عشق تنهای عملی است که بی اجازه، رواست.


    دفتر عشق را تنها خداست که ورق می زند.


    خدایا،
    تو آنی که آنی،
    برایم همان باش،
    برای دلم یاوری مهربان باش


  11. #10

    تاریخ عضویت
    جنسیت اسفند ۱۳۸۸
    نوشته
    2,350
    مورد تشکر
    19 پست
    حضور
    28 روز 16 ساعت 20 دقیقه
    دریافت
    12
    آپلود
    0
    گالری
    14



    کدوم کشتار کدوم موشک تجهیزات ،عملکرد مسلمین نسبت به کشورهای استعمار گر غربی در زمینه ی تجهیز شدن و کشتار بسیار پایین است سرتونو ار داخل برف بیرون بیارید اونی که داره کشتار میکنه خودش هم میدونه که چه افتضاحی کرده بعد شما این وسط اومدی مظلوم کشی کشتار های فجیع امریکا، انگلیس وآلمان بر احدی پوشیده نیست بس کنید آقا سنگ قاتل ها رو به سینه زدن بس ،یقینا" همه مسلمین ترجیح میدهند در آرامش باشند ولی کی اجازه میده طالبان هم که مهره خودشون هستن.

    چرا شما شیعیان نيز همانند علي (عليه السلام) كوتاه نمى‌آييد؟



صفحه 1 از 8 123 ... آخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ: 3
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۱۰/۰۱, ۱۵:۰۴
  2. چرا شيوه مبارزه امامان بعد از امام حسين(ع) تغيير پيدا کرد ؟
    توسط ervil در انجمن مكان ها ، اشخاص و سرنوشت آن ها در قرآن
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: ۱۳۹۰/۰۳/۱۸, ۱۲:۵۸
  3. اسرار تغيير قبله چه بود؟
    توسط دستهای خالی در انجمن تفسیر موضوعی
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: ۱۳۸۹/۰۴/۰۹, ۰۸:۱۵
  4. تشييع شهداي دفاع مقدس در قم به روایت تصویر
    توسط گل نرگس در انجمن نگارخانه خاكي
    پاسخ: 16
    آخرين نوشته: ۱۳۸۹/۰۲/۳۰, ۰۲:۰۵
  5. پاسخ: 4
    آخرين نوشته: ۱۳۸۶/۰۷/۰۲, ۱۴:۵۶

کلمات کلیدی این موضوع

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
^

ورود

ورود