جهت مشاهده مطالب کارشناسان و کاربران در این موضوع کلیک کنید   

موضوع: 7سرویس جدید ایرانسل

  1. #1

    تاریخ عضویت
    جنسیت آبان ۱۳۸۸
    نوشته
    1,324
    صلوات
    17776
    تعداد دلنوشته
    12
    تشکر:
    1
    حضور
    21 روز 19 ساعت 18 دقیقه
    دریافت
    19
    آپلود
    0
    گالری
    1

    7سرویس جدید ایرانسل




    بسم الله الرّحمن الرّحیم
    سلام علیکم
    ببخشید این خبر دیر شد خیلی وقت بود می دونستم اما حوضله اش رو نداشتم پست بزنم
    این خدمات بزودی از شرکت ام تی ان ارائه می شود.
    سایت های اختصاصی اش رو هم می گذارم
    هفت سرویس و محصول جدید ایرانسل، در مراسم چهارمین سالروز راه‌اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل، معرفی و رونمایی شدند. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این محصولات سرویس‌های جدید كه همگی آنها برای اولین بار در ایران معرفی و عرضه می‌شوند شامل مودم USB وایمکس ایرانسل به همراه سامانه تقویت‌کننده، شبکه خصوصی مجازی (VPN) وایمكس ایرانسل، سرویس منطقه طلایی، سرویس نقشه مجازی ایرانسل(نما)، اولین خدمات حقیقی بانکداری همراه، شارژ الکترونیکی با رویکرد جدید و ارتقای خدمات دیتای ایرانسل می‌باشند. خدمات بانكداری همراه ایرانسل به گفته مدیرعامل ایرانسل، راهکار بانکداری همراه ایرانسل در فاز اول با همكاری بانک سامان راه‌اندازی شده و شامل سرویس‌های اعلام مانده حساب، پرداخت قبوض، انتقال وجه، دریافت صورتحساب و خرید کارت شارژ می‌شود که بر روی بستر كدهای دستوری (USSD) بنا شده است. برای استفاده از این سامانه کافی است کاربران تلفن همراه، یك یا چند كارت بانكی عضو شبكه شتاب خود را به این سامانه متصل كنند تا بتواند با شماره‌گیری كد دستوری 724* در هر ساعت از شبانه روز و در هر مکان، بدون پرداخت هزینه، عملیات بانکی خود را در حداقل زمان انجام دهند. به گفته مهندس علیرضا قلمبر دزفولی این سرویس، نخستین سرویس حقیقی بانكداری همراه كشور بوده كه بدون نیاز به نصب هر نوع نرم افزار یا گوشی خاص، مشترك را قادر به استفاده از خدمات بانكداری همراه می‌كند. مودم USB وایمکس ایرانسل مودم USB وایمکس ایرانسل با ابعادی بسیار کوچک و در قواره یك حافظه فلش، به رایانه شخصی کاربر متصل شده و امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت بیسیم وایمکس ایرانسل را برای وی فراهم می آورد. از این طریق، کاربر قادر خواهد بود به آسانی و در تمامی مناطق تحت پوشش، به اینترنت پرسرعت بی‌سیم دسترسی داشته باشد. به گفته مدیركل بازاریابی ایرانسل، به همراه این مودم، یک سامانه تقویت کننده نیز ارائه می‌شود تا در مکان هایی که امواج دریافتی ضعیف‌ هستند، همچنان اینترنت با کیفیت و سرعتی مناسب در اختیار کاربر قرار گیرد. خدمات منطقه طلایی ایرانسل با ارائه خدمات منطقه طلایی ایرانسل، برای اولین بار در ایران، مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل، با تعیین محدوده مکانی دلخواه دایره شکل، از تخفیف مکالمه داخل شبکه در آن مکان برخوردار خواهند شد. به گفته مدیركل بازاریابی ایرانسل، این شركت با استفاده از این سرویس، این امکان را برای مشتركین خود فراهم کرده که به دلخواه خود نقطه‌ای را انتخاب و هرگاه تماس‌های خود را تا شعاع مشخصی از این نقطه برقرار می‌كنند، شامل تخفیف "منطقه طلایی" خود شوند. به گفته احسان مظفری‌پور، پس از فعال سازی این سرویس تنها کافی است تماس‌ها از منطقه طلایی مشخص شده توسط مشترک برقرار شود تا بتوان بدون محدودیت در تمام ساعات شبانه‌روز از تخفیف منطقه طلایی ایرانسل استفاده كرد. به گفته وی، این سرویس به دو شکل "منطقه طلایی عمومی" و " منطقه طلایی شخصی" ارائه می شود. بدین ترتیب مشتركین می توانند پس از اشتراک این خدمات، تعدادی "منطقه طلایی عمومی" و یا " شخصی" را انتخاب کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند. وی گفت: ایرانسل منطقه‌های خاصی را تحت عنوان "منطقه طلایی عمومی" معین می‌کند که تماس در آن محدوده شامل تخفیف خواهد شد، مثلا میدان یا پارک معروف شهرها ومناطق اطراف آن تا فاصله معینی به عنوان منطقه طلایی عمومی معرفی شده و كاربران با اشتراک در آن می‌توانند در تمام ساعات شبانه‌روز در منطقه طلایی منتخب، از تخفیف مکالمه بهره‌مند شوند. مدیركل بازاریابی ایرانسل گفت: علاوه بر منطقه طلایی عمومی، كاربران حتی می‌توانند خودشان هم منطقه طلایی ایجاد كنند. بدین صورت که با انتخاب یک محدوده مکانی دایره شکل که بیشتر اوقات خود را در آن مناطق می‌گذرانند و بیشترین تماس‌ها را از آنجا برقرار می‌كنند، از تخفیف مکالمه در آن مکان برخوردار خواهند شد. مثلا دانشجویان، می‌توانند محدودهً دانشگاه خود را به عنوان منطقه طلایی شخصی خود تعریف كرده و یا اگر بیشتر در منزل یا مناطق اطراف آن حضور دارند، می توانند آنجا را به عنوان منطقه طلایی خود در نظر بگیرند. هر کس می تواند بنا بر محل سکونت یا محل کار خود یا هر منطقه ای که بیشترین تماس ها را از آنجا برقرار می کند، مناسب ترین "منطقه طلایی شخصی" را برای خود تعریف کند. نقشه مجازی ایرانسل (نما) خدمات نقشه مجازی ایرانسل سرویسی است که می‌تواند مکان مشترکین تلفن همراه را در تمام نقاط تحت پوشش شبکه ایرانسل، تشخیص داده و کاربردهای متنوعی را براساس آن ارائه دهد. به گفته مدیركل بازاریابی ایرانسل،‌از جمله کاربردهای مهم این سرویس که در مرحله آزمایشی ارائه شده‌اند، می‌توان به تعیین مکان دوستان با نام "نمای دوستان" و تعیین مکان اعضای خانواده یا "نمای خانواده" اشاره کرد. به كمک این سرویس می‌توان از موقعیت مکانی اعضای خانواده یا دوستان آگاه شد. شبکه‌ اختصاصی مجازی وایمكس ایرانسل در بخشی از این نشست خبری، شبكه اختصاصی مجازی (VPN) وایمكس ایرانسل رونمایی و معرفی شد. به گفته مدیرعامل ایرانسل، با استفاده از VPN، کاربرانی که در نقاط دور و خارج از دفتر اصلی هستند و یا دفاتری که به صورت غیرمتمرکز قرار دارند می‌توانند به شبکه داخلی سازمان خود دسترسی ایمن داشته باشند. این سیستم را می‌توان با سیستم‌های گران‌قیمتی مانند خطوط اجاره‌‌ای (Leased Line) و یا تحت مالکیت (Owned) مقایسه کرد که تنها در داخل یک سازمان قابل استفاده هستند. هدف VPN، ارائه همان قابلیت‌ها به سازمان‌ها، با هزینه ای کم‌تر است. به گفته دزفولی این سامانه که با استفاده از زیرساخت‌های عمومی و مشترک عمل می‌کند، با بکارگیری فرآیندهای امنیتی و پروتکل‌های ایمن، مانند پروتکل ایجاد تونل سطح دو (L2TP)، حریم خصوصی کاربران را نیز حفظ می‌کند. به گفته وی، بستر VPN برای شرکت‌ها و بانك های با شعب پراکنده مناسب است. شرکت‌هایی که نیاز دارند شعب و دفاتر نزدیک خود یا آنهایی که در مناطق مختلف پراکنده‌اند را به هم متصل نمایند می‌توانند با استفاده از VPN و به راحتی یک شبکه خصوصی مقرون به صرفه، پرسرعت و کارآمد ایجاد کنند. این سیستم همچنین برای کارمندان یا نمایندگانی که سیار بوده و یا مدام در سفر هستند و در همان حال نیازمند دسترسی به پایگاه داده‌های شرکت و اطلاعات ذخیره شده در دفتر مرکزی هستند، سودمند خواهد بود. گسترش خدمات شارژ الكترونیک ایرانسل گستره عرضه خدمات شارژ الكترونیك كه پیش از این و برای اولین بار در ایران توسط ایرانسل راه اندازی شده بود، رشد و گسترش پیدا خواهد كرد. مدیركل بازاریابی ایرانسل با بیان این مطلب گفت: با استفاده از خدمات “شارژ الکترونیکی” (e-Charge)، تمامی مشتركین ایرانسل می‌توانند با روشی ساده، سریع و مطمئن بدون نیاز به خریداری کارت شارژ، اعتبار مکالمه خط اعتباری خود را افزایش دهند. همچنین با توسعه امكانات این سرویس پیشرفته توسط ایرانسل، مشتركین می‌توانند به هر میزان كه مایل باشند، سیم كارت خود را شارژ كنند و یا صورتحساب سیم كارت دائمی خود را بپردازند. گسترش پوشش شبكه EDGE ایرانسل ایرانسل پیش از این و برای نختستین بار ایران، در كلیه مناطق و جاده‌های تحت پوشش شبكه تلفن همراه خود، خدمات اینترنت همراه مبتنی بر فناوری GPRS (General Packet Radio Service) و در شهرهای پرجمعیت كشور، سرویس ممتاز و پرسرعت‌تر EDGE (Enhanced Data rates for GSM Evolution) را به عنوان گستره‌ترین شبكه بی‌سیم دیتای كشور راه‌اندازی كرده بود و اکنون پوشش و ارتقاء سرعت خدمات اینترنت همراه ایرانسل بر پایه فناوری EDGE را گسترش داد. مدیركل بازاریابی ایرانسل، با بیان این مطلب گفت: با استفاده از خدمات اینترنت همراه ایرانسل، تمامی مشتركین سیم كارت های دائمی، اعتباری و پیام رسان ایرانسل می‌توانند در هر لحظه بوسیله گوشی تلفن همراه، لپ تاپ، رایانه دستی (PDA) و یا رایانه لوحی خود به اینترنت همراه با سرعت و كیفیت ارتقاء یافته متصل شوند.

  2. تشکر


  3.  

  4. #2

    تاریخ عضویت
    جنسیت شهريور ۱۳۹۰
    نوشته
    3
    مورد تشکر
    0 پست
    حضور
    نامشخص
    دریافت
    0
    آپلود
    0
    گالری
    0



    من یکی از این مودم های 3g با مارک hsupa خریدم ولی نتونستم نصبش کنم حتی سیم کارت ایرانسل رو برای همین منظور شارژ کردم و از سرویس یک ماهه اینترنتش ثبت نام کردم ولی الان مونده رو دستم و نتونستم نصبش کنم.لطفا اگه نحوه نصبشو میدونید راهنمایی کنید.

  5. #3

    تاریخ عضویت
    جنسیت بهمن ۱۳۸۸
    نوشته
    6,000
    مورد تشکر
    77 پست
    حضور
    117 روز 12 ساعت 32 دقیقه
    دریافت
    47
    آپلود
    19
    گالری
    71




    باسلام و عرض ادب
    فكر كنم خيليها مثل بنده از دريافت پيامهاي تبليغاتي فراوان از ايرانسل كلافه شدن...
    درخواست برای عدم دریافت پیامک از ایرانسل
    تنظیمات مربوط به پیامک های معرفی محصولات و خدمات:

    اگر مایل نیستید پیامک های ارسالی از سوی شرکت ایرانسل را که با هدف معرفی محصولات و خدمات جدید این شرکت فرستاده می شوند، دریافت نمایید کافیست از طریق شماره ۷۰۰ (از خط ایرانسل) و یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط) با مرکز تماس ایرانسل ارتباط برقرار نموده و درخواست خود را ثبت کنید.
    همچنین در صورت تمایل جهت دریافت مجدد پیامک های مذکور، می توانید درخواست خود را به سادگی و از طریق ارتباط با مرکز تماس ایرانسل مطرح نمایید.
    لينك مطلب در سايت ايرانسل
    http://irancell.ir/Layer2/?id=690


  6. تشکر


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
^

ورود

ورود