جهت مشاهده مطالب کارشناسان و کاربران در این موضوع کلیک کنید   

موضوع: ببينيد وهابيت چه مي كنند

  1. #1

    تاریخ عضویت
    جنسیت فروردين ۱۳۹۲
    نوشته
    435
    مورد تشکر
    16 پست
    حضور
    4 روز 5 ساعت 34 دقیقه
    دریافت
    0
    آپلود
    1
    گالری
    0

    ببينيد وهابيت چه مي كنند




    بن باز مفتی اعظم پیشین وهابیت در عربستان سعودی اظهار داشته است: بنا و ساختمان و گنبد بالای قبور از اسباب شرک است و سبب غلو نسبت به اهل قبور می باشد و یهود و نصاری چنین کاری کرده اند.(تحفه الاخوان بن باز ص 15)SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز :


    به گزارش «شیعه نیوز»، بن باز مفتی اعظم پیشین وهابیت در عربستان سعودی اظهار داشته است: بنا و ساختمان و گنبد بالای قبور از اسباب شرک است و سبب غلو نسبت به اهل قبور می باشد و یهود و نصاری چنین کاری کرده اند.(تحفه الاخوان بن باز ص 15)


    ببينيد وهابيت چه مي كنند


    ببينيد وهابيت چه مي كنند



    ببينيد وهابيت چه مي كنند
    بنا بر فتوای علمای وهابیت میبایست تمام قبور صحابه به شکل زیر تبدیل شود !
    ببينيد وهابيت چه مي كنند




  2.  

  3. #2

    تاریخ عضویت
    جنسیت دي ۱۳۹۲
    نوشته
    4,100
    مورد تشکر
    2 پست
    حضور
    41 روز 19 ساعت 20 دقیقه
    دریافت
    71
    آپلود
    0
    گالری
    171



    تحریف حدیث قرطاس از سوی وهابیت


    ببينيد وهابيت چه مي كنند


    در صحیح بخاری آمده است که پیامبر اکرم - صلی الله علیه و آله و سلم - فرمودند: قلم و دواتی بیاورید تا چیزی بنویسم که بعد از من هرگز گمراه نشوید اما کارشناس شبکه وهابی با تحریف حدیث قرطاس، اعتبار صحیح مسلم و بخاری را زیر سوال برد.

    به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، مهدی هاشمی، مدیر و کارشناس شبکه وهابی کلمه، در برنامه «بت شکن» در جواب سوال بیننده ای مدعی شد که جمله «لَا تَضِلُّونَ بَعْدَهُ» در حدیث پیامبر وجود ندارد.
    یکی از درد آورترین حوادث اسلام، داستان حدیث قرطاس است. حدیث قرطاس در حدود هفده مرتبه در صحیح مسلم و صحیح بخاری ذکر شده است که در آن جمله‌ی « لَا تَضِلُّونَ بَعْدَهُ » [یا هم معنای آن] آمده است.
    برای نمونه باید گفت:

    در صحیح بخاری آمده است که پیامبر اکرم - صلی الله علیه و آله و سلم - فرمودند: قلم و دواتی بیاورید تا چیزی بنویسم که بعد از من هرگز گمراه نشوید
    . «اکْتُبْ لَکُمْ کِتَابًا لَنْ تَضِلُّوا بَعْدَهُ أَبَدًا». «صحیح البخاری، ج 3، ص 1111»

    همچنین باید گفت که این روایت در صحیح مسلم این گونه آمده است: «أَکْتُبْ لَکُمْ کِتَابًا لَا تَضِلُّونَ بَعْدَهُ» «صحیح مسلم، ج 3، ص 1259»

    این روایت در «المعجم الکبیر» هم این گونه آمده: «ائْتُونِی بِکَتِفٍ أَکْتُبُ لَکُمْ کِتَابًا لا تَخْتَلِفُوا بَعْدِی أَبَدًا» «المعجم الکبیر، ج 11، ص 36»

    در مسند احمد حنبل نیز این روایت آمده است و نقل شده: «ائتونی بِکَتِفٍ أَکْتُبْ لَکُمْ فیه کِتَاباً لاَ یَخْتَلِفُ مِنْکُمْ رَجُلاَنِ بعدی؛ «من می‌خواهم چیزی بنویسم که حتی دو نفر بعد از من اختلاف نکنند». «مسند أحمد بن حنبل، ج 1، ص 293»

    آنگونه که در روایات اهل تسنن به آن اشاره شده است، پیامبر گرامی اسلام - صلی الله علیه و له و سلم - دو هدف از نوشتن این وصیت داشتند:1- مطلبی بنویسند که مردم برای همیشه از گمراهی مصون باشند.2-‌‌ مطلبی بنویسند که بعد از پیامبر حتی دو نفر هم با هم اختلاف نکنند.

    ویرایش توسط کیمیای محبت : ۱۳۹۲/۱۲/۲۲ در ساعت ۰۶:۴۳

  4. تشکر


  5. #3

    تاریخ عضویت
    جنسیت دي ۱۳۹۲
    نوشته
    4,100
    مورد تشکر
    2 پست
    حضور
    41 روز 19 ساعت 20 دقیقه
    دریافت
    71
    آپلود
    0
    گالری
    171



    در حقیقت این وصیت نامه هر گونه راه گمراهی و اختلاف را بر روی امت می بست.

    اگر انسان این گفته پیامبر - صلی الله علیه و له و سلم - که فرمودند: «برایم کاغذ و دواتی بیاورید تا برایتان مطلبی بنویسم که پس از آن هرگز گمراه نشوید» را در کنار حدیث ثقلین که حضرت فرمودند: «در بین شما دو چیز گران بها می‌گذارم، اگر به آن‌ها تمسک جوئید هرگز گمراه نمی‌شوید: کتاب خدا و عترتم، اهل بیتم» بگذارد، در می یابید که هدف این دو حدیث یکی است و آن اینکه پیامبر - صلی الله علیه و له و سلم - در حال بیماری می‌خواستند تفصیل آنچه در حدیث ثقلین بیان فرموده بودند را بنویسند، تا سدی در مقابل گمراهی و اختلاف امت بعد از خودشان باشد.

    گویا پیامبر گرامی اسلام - صلی الله علیه و له و سلم - می‌خواستند نام ائمه هدی و اهل بیت - علیهم السلام - را بنویسند، که خلیفه دوم گفت: «کتاب خدا ما را بس است» (اگر می‌خواهی ما را به قرآن و اهل بیت توصیه کنی، نیازی به اهل بیت نداریم) و سخن پیامبر را رد کرد.

    آن چه که از مجموع این روایات بدست می‌آید این است که پیامبر - صلی الله علیه و له و سلم - می‌خواستند بحث امامت و یا اسامی ائمه را برای مردم بیان کنند. این نظر [در بین] علمای اهل سنت نیز [مطرح] می باشد که ما برای طولانی نشدن مطلب به ذکر دو نمونه اکتفا می‌کنیم.

    نووی شارح صحیح مسلم می‌گوید:
    «فقد اختلف العلماء فی الکتاب الذی هم النبی صلى الله علیه و سلم به فقیل أراد أن ینص على الخلافة فی إنسان معین لئلا یقع نزاع و فتن؛ علما اختلاف دارند که هدف پیامبر - صلی الله علیه و له و سلم - از نوشتن نامه چه بود. برخی گفته اند که پیامبر (ص) می‌خواست صراحتا بنویسد که خلیفه بعد از من کیست تا هیچ نزاعی و فتنه‌ای بعد از پیامبر - صلی الله علیه و له و سلم - بر نخیزد». «شرح النووی علی مسلم ج 11 ص 90»

    ابن حجر عسقلانی می‌نویسد:
    «و قیل بل أراد أن ینص على أسامی الخلفاء بعده حتى لا یقع بینهم الاختلاف قاله سفیان بن عیینه»؛ پیامبر اکرم - صلی الله علیه و له و سلم - می‌خواست اسامی خلفای بعد از خودش را بنویسد تا اختلافی بین آن ها ایجاد نشود. این گفته سفیان بن عیینه است. «فتح الباری ج 1 ص 209»

    این جمله پیامبر اکرم - صلی الله علیه و له و سلم - بخشی از حدیث معروف «دوات و قلم یا قرطاس» است که با سند های متعدد در کتب شیعه و اهل سنت نقل شده است.


  6. تشکر


  7. #4

    تاریخ عضویت
    جنسیت دي ۱۳۹۲
    نوشته
    4,100
    مورد تشکر
    2 پست
    حضور
    41 روز 19 ساعت 20 دقیقه
    دریافت
    71
    آپلود
    0
    گالری
    171



    بخاری شش بار و مسلم سه بار این حدیث را در کتاب خود آورده اند در این جا متن این حدیث را از صحیح بخاری به سند های مختلف نقل می کنیم؛

    1- «حدثنا قَبِیصَةُ حدثنا بن عُیَیْنَةَ عن سُلَیْمَانَ الْأَحْوَلِ عن سَعِیدِ بن جُبَیْرٍ عن بن عَبَّاسٍ رضی الله عنهما أَنَّهُ قال یَوْمُ الْخَمِیسِ وما یَوْمُ الْخَمِیسِ ثُمَّ بَکَى حتى خَضَبَ دَمْعُهُ الْحَصْبَاءَ فقال اشْتَدَّ بِرَسُولِ اللَّهِ صلى الله علیه وسلم وَجَعُهُ یوم الْخَمِیسِ فقال ائْتُونِی بِکِتَابٍ أَکْتُبْ لَکُمْ کِتَابًا لَنْ تَضِلُّوا بَعْدَهُ أَبَدًا فَتَنَازَعُوا ولا یَنْبَغِی عِنْدَ نَبِیٍّ تَنَازُعٌ فَقَالُوا هَجَرَ رسول اللَّهِ صلى الله علیه وسلم قال دَعُونِی فَالَّذِی أنا فیه خَیْر مِمَّا تدعوننی إلیه» «صحیح البخاری ج 3 ص 1111 ش 2888»

    2- «حدثنا قُتَیْبَةُ حدثنا سُفْیَانُ عن سُلَیْمَانَ الْأَحْوَلِ عن سَعِیدِ بن جُبَیْرٍ قال قال بن عَبَّاسٍ یَوْمُ الْخَمِیسِ وما یَوْمُ الْخَمِیسِ اشْتَدَّ بِرَسُولِ اللَّهِ صلى الله علیه وسلم وَجَعُهُ فقال ائْتُونِی أَکْتُبْ لَکُمْ کِتَابًا لَنْ تَضِلُّوا بَعْدَهُ أَبَدًا فَتَنَازَعُوا ولا یَنْبَغِی عِنْدَ نَبِیٍّ تَنَازُعٌ فَقَالُوا ما شَأْنُهُ أَهَجَرَ اسْتَفْهِمُوهُ فَذَهَبُوا یَرُدُّونَ علیه فقال دَعُونِی فَالَّذِی أنا فیه خَیْرٌ مِمَّا تدعوننی إلیه» «صحیح البخاری ج 4 ص 1612 ش 4168»

    3- «حدثنا إِبْرَاهِیمُ بن مُوسَى حدثنا هِشَامٌ عن مَعْمَرٍ وحدثنی عبد اللَّهِ بن مُحَمَّدٍ حدثنا عبد الرَّزَّاقِ أخبرنا مَعْمَرٌ عن الزُّهْرِیِّ عن عُبَیْدِ اللَّهِ بن عبد اللَّهِ عن بن عَبَّاسٍ رضی الله عنهما قال لَمَّا حُضِرَ رسول اللَّهِ صلى الله علیه وسلم و فی الْبَیْتِ رِجَالٌ فِیهِمْ عُمَرُ بن الْخَطَّابِ قال النبی صلى الله علیه وسلم هَلُمَّ أَکْتُبْ لَکُمْ کِتَابًا لَا تَضِلُّوا بَعْدَهُ فقال عُمَرُ إِنَّ النبی صلى الله علیه وسلم قد غَلَبَ علیه الْوَجَعُ وَعِنْدَکُمْ الْقُرْآنُ حَسْبُنَا کِتَابُ اللَّهِ فَاخْتَلَفَ أَهْلُ الْبَیْتِ فَاخْتَصَمُوا منهم من یقول قَرِّبُوا یَکْتُبْ لَکُمْ النبی صلى الله علیه وسلم کِتَابًا لَنْ تَضِلُّوا بَعْدَهُ وَمِنْهُمْ من یقول ما قال عُمَرُ فلما أَکْثَرُوا اللَّغْوَ وَالِاخْتِلَافَ عِنْدَ النبی صلى الله علیه وسلم قال رسول اللَّهِ صلى الله علیه وسلم قُومُوا قال عُبَیْدُ اللَّهِ فَکَانَ بن عَبَّاسٍ یقول إِنَّ الرَّزِیَّةَ کُلَّ الرَّزِیَّةِ ما حَالَ بین رسول اللَّهِ صلى الله علیه وسلم وَبَیْنَ أَنْ یَکْتُبَ لهم ذلک الْکِتَابَ من اخْتِلَافِهِمْ وَلَغَطِهِمْ » «صحیح البخاری ج 5 ص 2146 ش 5345».


  8. تشکر


  9. #5

    تاریخ عضویت
    جنسیت دي ۱۳۹۲
    نوشته
    4,100
    مورد تشکر
    2 پست
    حضور
    41 روز 19 ساعت 20 دقیقه
    دریافت
    71
    آپلود
    0
    گالری
    171



    یعنی
    «هنگامى که رسول خدا - صلی الله علیه و له و سلم - در آستانه رحلت از دنیا، قرار گرفت و اطراف حضرت گروهی از جمله خلیفه دوم در خانه آن حضرت حاضر شده بودند، پیامبر رو به جمعیت فرمودند: قلم و کاغذى بیاورید تا چیزی براى شما بنویسم که به برکت آن، هرگز گمراه نشوید. در این هنگام خلیفه دوم گفت: بیمارى بر پیامبر - صلی الله علیه و له و سلم -غلبه کرده (و العیاذ باللّه هذیان مى گوید) و ما قرآن را داریم و براى ما کافى است. در میان حاضران غوغا و اختلاف افتاد؛ بعضى مى گفتند: بیاورید تا پیامبر بنویسد و هرگز گمراه نشوید. و بعضى سخن خلیفه دوم را مى گفتند، هنگامى که سر و صدا و غوغا در حضور آن حضرت و اختلاف زیاد شد، پیامبر - صلی الله علیه و له و سلم - فرمودند: برخیزید و از نزد من بروید.

    عبیدالله گفت: ابن عباس بعد از این قضیه بارها می گفت: مصیبت و تمام مصیبت این است که نگذاشتند پیامبر - صلی الله علیه و له و سلم - چیزی را که می خواست برای آن ها بنویسد تا اختلاف نکنند و گمراه نشوند»
    .
    این حرکت که از بعضی از مسلمانان سر زد و در حضور آن حضرت نه تنها فرمان ایشان را اطاعت نکردند، بلکه با کمال بی‌ادبی اهانت نمودند، برای رسول خدا - صلی الله علیه و له و سلم - بسیار سخت و گران بود.
    در هردو صورت معنی کلام رسول خدا - صلی الله علیه و له و سلم - واضح و روشن است زیرا آن حضرت وظیفه امت خود را در تمام زمینه ها بیان کرده بودند. از جمله در زمینه امام و جانشین بعد از خود بارها و بارها امیرالمؤمنین علی - علیه السلام - را معرفی کرده بودند، اما اکنون می دیدند که عده ای در حضور ایشان به خاطر ریاست خود دارند اصل نبوت را زیر سؤال می برند و کسی را که قرآن در باره ایشان فرموده است : «ما ینطق عن الهوی؛ سخنان او از روی هوی و هوس نیست» متهم به هذیان می کنند و ... به همین دلیل این اهانت بزرگ به ساحت مقدس نبوت را برنتافته و آنان را از پیش خود راندند.

    منبع: خبرگزاری رسا (با اندکی تصرف و ویرایش)


  10. تشکرها 2


  11. #6

    تاریخ عضویت
    جنسیت اسفند ۱۳۸۸
    نوشته
    6,289
    صلوات
    4614
    تعداد دلنوشته
    7
    مورد تشکر
    41 پست
    حضور
    66 روز 12 ساعت 48 دقیقه
    دریافت
    11
    آپلود
    0
    گالری
    11



    سلام!!!
    بارگاه خاد بن ولید را که چند روز پیش با خاک یکسان کردند در درگیری های سوریه!
    مقابر دیگر را نمی دانم
    به نظر ما حرکت امام خمینی دقیقا مقدمه سازی ظهور امام عصر(عج) است,لذا باید تقویت شود,ظهور امام عصر(عج)یک مسئله کاملا منطقی است و باید به شدت با خرافات و تیپ افسانه ای که برای ایشان درست شده مبارزه کرد و فهماند که ظهور هم به دست خود ماست,هرگاه مبنای برنامه ریزی ما این مسئله باشد به آن خواهیم رسید و لا غیر.با التماس و اشک و زاری تنها هیچ کاری صورت نمی گیرد.

  12. تشکر


  13. #7

    تاریخ عضویت
    جنسیت اسفند ۱۳۸۸
    نوشته
    6,289
    صلوات
    4614
    تعداد دلنوشته
    7
    مورد تشکر
    41 پست
    حضور
    66 روز 12 ساعت 48 دقیقه
    دریافت
    11
    آپلود
    0
    گالری
    11



    نقل قول نوشته اصلی توسط کیمیای محبت نمایش پست
    عبیدالله گفت: ابن عباس بعد از این قضیه بارها می گفت: مصیبت و تمام مصیبت این است که نگذاشتند پیامبر - صلی الله علیه و له و سلم - چیزی را که می خواست برای آن ها بنویسد تا اختلاف نکنند و گمراه نشوند»
    سلام!!!
    بسیار خوب شد که نشد!
    چون آنها برای رسیدن به هر هدفی کارهای کثیف بسیاری می کنند.اگر حضرت رسول(ص)می نوشتند بعد ها توسط جاعلان حرفه ای که کم هم نیستند دست خط پیامبر (ص)را جعل می کردند و اسم دومی را می نوشتند که نبی اکرم(ص)این را نوشته شما دیگر چه می گوئید!!!با این کار تمام آیات و روایات در مورد امیر المومنین علی علیه السلام نادیده گرفته می شد!
    دقت کنید تفکر کنید در عمق کینه وحسدی که این جماعت دارند!
    به نظر ما حرکت امام خمینی دقیقا مقدمه سازی ظهور امام عصر(عج) است,لذا باید تقویت شود,ظهور امام عصر(عج)یک مسئله کاملا منطقی است و باید به شدت با خرافات و تیپ افسانه ای که برای ایشان درست شده مبارزه کرد و فهماند که ظهور هم به دست خود ماست,هرگاه مبنای برنامه ریزی ما این مسئله باشد به آن خواهیم رسید و لا غیر.با التماس و اشک و زاری تنها هیچ کاری صورت نمی گیرد.

  14. تشکرها 2


  15. #8

    تاریخ عضویت
    جنسیت اسفند ۱۳۸۸
    نوشته
    6,289
    صلوات
    4614
    تعداد دلنوشته
    7
    مورد تشکر
    41 پست
    حضور
    66 روز 12 ساعت 48 دقیقه
    دریافت
    11
    آپلود
    0
    گالری
    11



    سلام
    یعنی من یک تایپیک باز پیدا نکردم تا این را قرار دهم!!! کلا کانوان قفله!!!
    قماری که از ملک سلمان به جوانان رسید؛

    حرمت‌شکنی سعودی‌ها در مسجد النبی(ص) با ورق بازی! + عکس

    25 تیر 1394 - 10:39
    • کد خبر : 690346
    • منبع : اختصاصی ابنا


    خلاصه چند روز پس از افشای علاقه پادشاه رژیم سعودی به «ورق بازی»، این بار حرمت یکی از مقدس‌ترین مساجد اسلام با این آلات قمار شکسته شد.
    ببينيد وهابيت چه مي كنند
    به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ انتشار تصاویری از ورق بازی (پاسور) تعدادی از جوانان سعودی در مسجد النبی خشم بسیاری از مردم این کشور را برانگیخته است. براساس این گزارش، شبکه‌های اجتماعی روز گذشته با انتشار تصاویری از ورق بازی چهار جوان در مسجد نبوی و در زمان اعتکاف اعلام کردند که این افراد حرمت این مکان مقدس را زیرپا گذاشته و بازی با آلات قمار را که حرام است انجام می‌دهند. تصاویر این اقدام در مسجد النبی واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته و آنان خواستار رسیدگی به این وضعیت شده‌اند. براساس این گزارش، «فهد بن عامر الغنام» سخنگوی مطبوعاتی پلیس مدینه منوره از بازداشت چهار فرد خاطی خبر داد و گفت: پس از بررسی و تحقیق درباره ورق بازی چهار جوان در مسجد النبی آنان شناسایی و دستگیر شدند. وی مدعی شد: در بازجوی‌های بعمل آمده مشخص شد که این افراد معتکف نبودند و برای سرگرمی در مسجد نشسته و بازی می‌کردند! سخنگوی مطبوعاتی پلیس مدینه با بیان اینکه چهار جوان بازداشت شده برادر بوده و سن آنان ۱۰ تا ۱۷ سال است اظهار کرد: ادامه بررسی‌ها و مجازات آنان به مقامات قضایی سپرده شده است. این درحالی است که چند روز پیش «مجتهد» فعال مشهور عربستانی در صفحه خود در سایت توئیتر خود نوشت: در حال حاضر «محمد بن سلمان» پسر شاه عربستان زمام امور مهم این کشور را در دست دارد و «ملک سلمان» پادشاه عربستان بیشتر وقت خود را با «ورق بازی» سپری می‌کند! وی افزود: از آنجا که ورق بازی به دقت و تمرکز زیاد نیاز دارد، سلمان همیشه بازنده است، اما اطرافیان همواره تعارف می‌کنند و وانمود می‌کنند که او برنده شده است. گفتنی است مسجد النبی یا مسجد پیامبر اکرم(ص) در شهر مدینه قرار داد که مرقد مطهر پیامبر(ص) نیز در آنجا قرار دارد. این مسجد پس از مسجدالحرام دومین مسجد از مقدس‌ترین مساجد اسلام است و پیامبر اکرم(ص) در سال اول هجرت آن را ساخته است. خانه پیامبر(ص) و خانه امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) نیز در کنار این مسجد بوده که در توسعه‌های مسجد، به آن ملحق شده است. مسجد النبی از مهمترین زیارتگاه‌های مسلمانان است و نزد شیعیان جایگاه ویژه‌ای دارد. ببينيد وهابيت چه مي كنند
    ببينيد وهابيت چه مي كنند
    ببينيد وهابيت چه مي كنند
    به نظر ما حرکت امام خمینی دقیقا مقدمه سازی ظهور امام عصر(عج) است,لذا باید تقویت شود,ظهور امام عصر(عج)یک مسئله کاملا منطقی است و باید به شدت با خرافات و تیپ افسانه ای که برای ایشان درست شده مبارزه کرد و فهماند که ظهور هم به دست خود ماست,هرگاه مبنای برنامه ریزی ما این مسئله باشد به آن خواهیم رسید و لا غیر.با التماس و اشک و زاری تنها هیچ کاری صورت نمی گیرد.

  16. تشکرها 2


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
^

ورود

ورود