صفحه 1 از 3 123 آخرین
جهت مشاهده مطالب کارشناسان و کاربران در این موضوع کلیک کنید   

موضوع: چرا دو نفر نباید زیر یک لحاف بخوابند!؟

  1. #1

    تاریخ عضویت
    جنسیت مرداد ۱۳۹۲
    نوشته
    462
    تشکر:
    1
    حضور
    11 روز 21 ساعت 4 دقیقه
    دریافت
    3
    آپلود
    0
    گالری
    14

    چرا دو نفر نباید زیر یک لحاف بخوابند!؟






    ضمن عرض سلام و ادب و احترام


    آیا حدیث زیر صحیح است!؟

    اگر صحیح است منظور از حدیث چیست!؟

    چرا نباید دو نفر مرد یا دو نفر زن زیر یک لحاف بخوابند!؟



    امام علی علیه السلام فرمودند:دو مرد یا دو زن نباید زیر یک لحاف بخوابند اگر خوابیدند باید تأدیب شوند.[از طرف حاکم شرع]


    تحف العقول ص127 20



  2.  

  3. #2

    تاریخ عضویت
    جنسیت بهمن ۱۳۹۱
    نوشته
    604
    مورد تشکر
    2 پست
    حضور
    10 روز 13 ساعت 33 دقیقه
    دریافت
    0
    آپلود
    0
    گالری
    0



    با نام الله




    چرا دو نفر نباید زیر یک لحاف بخوابند!؟




    کارشناس بحث: استاد مجید



  4. #3

    تاریخ عضویت
    جنسیت اسفند ۱۳۹۱
    نوشته
    2,072
    صلوات
    25000
    تعداد دلنوشته
    4
    مورد تشکر
    18 پست
    حضور
    61 روز 7 ساعت 7 دقیقه
    دریافت
    1
    آپلود
    0
    گالری
    0



    نقل قول نوشته اصلی توسط منتظر منتقم فاطمه(س) نمایش پست
    ضمن عرض سلام و ادب و احترام


    آیا حدیث زیر صحیح است!؟

    اگر صحیح است منظور از حدیث چیست!؟

    چرا نباید دو نفر مرد یا دو نفر زن زیر یک لحاف بخوابند!؟



    امام علی علیه السلام فرمودند:دو مرد یا دو زن نباید زیر یک لحاف بخوابند اگر خوابیدند باید تأدیب شوند.[از طرف حاکم شرع]


    تحف العقول ص127 20
    سلام-

    اتفاقا اینم واسه من سوال شد-سرکلاس عمومی بودم یدفعه استادمون اینو مطرح کرد با بچه ها کلی خندیدم-اما استادمون خیلی اینوجدی گفت....
    منم منتظره جوابم
    خدایا دلم شهادت میخواهد...
    مردن رو که همه بلدن...

    کمکم کن طوری زندگی کنم که لایق باشم...


  5. #4

    تاریخ عضویت
    جنسیت فروردين ۱۳۹۲
    نوشته
    194
    مورد تشکر
    0 پست
    حضور
    9 روز 23 ساعت 6 دقیقه
    دریافت
    0
    آپلود
    0
    گالری
    0



    نقل قول نوشته اصلی توسط منتظر منتقم فاطمه(س) نمایش پست
    ضمن عرض سلام و ادب و احترام


    آیا حدیث زیر صحیح است!؟

    اگر صحیح است منظور از حدیث چیست!؟

    چرا نباید دو نفر مرد یا دو نفر زن زیر یک لحاف بخوابند!؟

    امام علی علیه السلام فرمودند:دو مرد یا دو زن نباید زیر یک لحاف بخوابند اگر خوابیدند باید تأدیب شوند.[از طرف حاکم شرع](تحف العقول ص127 20
    با صلوات بر محمد وآل محمد
    وسلام وعرض ادب و احترام
    شیخ صدوق(ره) درکتاب الخصال، ج‏2، ص: 611 این روایت طولانی را آورده است:
    علم أمير المؤمنين ع أصحابه في مجلس واحد أربعمائة باب مما يصلح للمسلم في دينه و دنياه‏
    آدرس این روایت طولانی
    10- حَدَّثَنَا أَبِي رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ قَالَ حَدَّثَنَا سَعْدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ قَالَ حَدَّثَنِي مُحَمَّدُ بْنُ عِيسَى بْنِ عُبَيْدٍ الْيَقْطِينِيُّ عَنِ الْقَاسِمِ بْنِ يَحْيَى عَنْ جَدِّهِ الْحَسَنِ بْنِ رَاشِدٍ عَنْ أَبِي بَصِيرٍ وَ مُحَمَّدِ بْنِ مُسْلِمٍ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ حَدَّثَنِي أَبِي عَنْ جَدِّي عَنْ‏ آبَائِهِ ع‏ أَنَّ أَمِيرَ الْمُؤْمِنِينَ ع عَلَّمَ أَصْحَابَهُ فِي مَجْلِسٍ وَاحِدٍ أَرْبَعَمِائَةِ بَابٍ مِمَّا يُصْلِحُ لِلْمُسْلِمِ فِي دِينِهِ وَ دُنْيَاه‏... ٍ فَقَالَ حُجْرُ بْنُ عَدِيٍّ يَا أَمِيرَ الْمُؤْمِنِينَ مَا الْمُدْمِنُ قَالَ الَّذِي إِذَا وَجَدَهَا شَرِبَهَا مَنْ شَرِبَ الْمُسْكِرَ لَمْ تُقْبَلْ صَلَاتُهُ أَرْبَعِينَ يَوْماً وَ لَيْلَةً مَنْ قَالَ لِمُسْلِمٍ قَوْلًا يُرِيدُ بِهِ انْتِقَاصَ مُرُوءَتِهِ حَبَسَهُ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ فِي طِينَةِ خَبَالٍ حَتَّى يَأْتِيَ مِمَّا قَالَ بِمَخْرَجٍ لَا يَنَامُ الرَّجُلُ مَعَ الرَّجُلِ‏ فِي‏ ثَوْبٍ‏ وَاحِدٍ وَ لَا الْمَرْأَةُ مَعَ الْمَرْأَةِ فِي ثَوْبٍ وَاحِدٍ فَمَنْ فَعَلَ ذَلِكَ وَجَبَ عَلَيْهِ الْأَدَبُ وَ هُوَ التَّعْزِير؛ دو مرد يا دو زن‏ نبايد زير يك‏ لحاف‏ بخوابند؛ اگر خوابيدند بايد (از طرف حاكم شرع) تأديب شوند.
    بررسی سند روایت
    قال العلّامة المجلسيّ- رحمه اللّه-: اعلم أن أصل هذا الخبر في غاية الوثاقة و الاعتبار على طريقة القدماء و ان لم يكن صحيحا بزعم المتأخرين، و اعتمد عليه الكليني- رحمه اللّه- و ذكر أكثر اجزائه متفرقة في أبواب الكافي و كذا غيره من أكابر المحدثين.
    أقول: عدم صحة السند عند المتأخرين لمقام القاسم بن يحيى. و الظاهر أن أصل الرواية في كتابه. قال الشيخ: فى الفهرست «القاسم بن يحيى الراشدى له كتاب فيه آداب أمير المؤمنين عليه السّلام و الراشدى نسبة الى جدّه الحسن بن راشد البغداديّ مولى المنصور الدوانيقي الذي كان وزيرا للمهدى و موسى و هارون الرشيد». قال ابن الغضائري: ضعيف. و قال البهبهانى في التعليقة: لا وثوق بتضعيف ابن الغضائري إيّاه و رواية الأجلّة سيما مثل أحمد بن محمّد بن- عيسى عنه تشير الى الاعتماد عليه بل الوثاقة، و كثرة رواياته و الافتاء بمضمونها يؤيده و يؤيد فساد كلام ابن الغضائري في المقام عدم تضعيف شيخ من المشايخ العظام الماهرين باحوال الرجال ايّاه و عدم طعن من أحد ممّن ذكره في ترجمته و ترجمة جده و غيرهما، و العلامة (ره) تبع ابن الغضائري بناء على جواز عثوره على ما لم يعثروا عليه و فيه ما فيه. انتهى.
    بررسی متن روایت
    برای تبین این روایت به کتب روایی نظرکرده تا ببینیم که این روایت در چه بابی مطرح شده است، در کتاب؛ جامع أحاديث الشيعة (للبروجردي)، ج‏25، ص: 736آمده است:
    (9) باب تحريم خلوة الرّجل والمرأة أو الرّجلين أو المرأتين تحت لحاف واحد وحكم التفريق بين الصبيان والنّساء في المضاجع ونوم امرأتين في لحافٍ واحد
    واین روایت را آورده است:« 1205- 37604- (10) الخصال 632: بالاسناد المتقدّم في حديث الأربعمائة عن عليّ عليه السلام قال لا ينام الرّجل مع الرّجل‏ في‏ ثوبٍ‏ واحدٍ [ولا المرأة مع المرأة في ثوب واحد] فمن فعل ذلك وجب عليه الأدب وهو التعزير.»
    وروایاتی را هم در ذیل آن آورده است که:
    1206- 37605- (11) مكارم الأخلاق 232: عن رسول اللّه صلّى اللّه عليه و آله قال لا ينام الرجلان في لحافٍ واحدٍ إلّا أن يضطرّا فينام كلّ واحدٍ منهما في إزاره ويكون اللّحاف بعد واحداً، والمرأتان جميعاً كذلك، ولا تنام ابنة الرّجل معه في لحافٍ ولا امّه.
    1207- 37606- (12) مكارم الأخلاق 232: عن الصادق عن آبائه عليهم السلام قال قال رسول اللّه صلّى اللّه عليه و آله لا يباشر الرّجل الرّجل إلّاوبينهما ثوب، ولا تباشر المرأة المرأة إلّاوبينهما ثوب، ولعن رسول اللّه صلّى اللّه عليه و آله المخنّثين وقال أخرجوهم من بيوتكم. الجعفريّات 97: بإسناده عن عليّ عليه السلام قال قال رسول اللّه صلّى اللّه عليه و آله لا يباشر (وذكر مثله إلى قوله ثوب الثانية).
    در کتاب، هداية الأمة إلى أحكام الأئمة عليهم السلام، ج-7، ص: 156آمده است:
    48 «3» 9- قَالَ عَلِيٌّ عَلَيْهِ السَّلَامُ: لَا يَنَامُ الرَّجُلُ مَعَ الرَّجُلِ‏ فِي‏ ثَوْبٍ‏ وَاحِدٍ، فَمَنْ فَعَلَ ذَلِكَ وَجَبَ عَلَيْهِ الْأَدَبُ وَ هُوَ التَّعْزِيرُ.
    49 «4» وَ رُوِيَ: ثَلَاثُونَ سَوْطاً.
    50 «5» وَ رُوِيَ: مِائَةُ سَوْطٍ.
    ودرکتاب شریف مستدرك الوسائل و مستنبط المسائل، ج‏14، ص: 352آمده است:
    باب 19ـ بَابُ تَحْرِيمِ نَوْمِ الرَّجُلِ مَعَ الرَّجُلِ فِي لِحَافٍ وَاحِدٍ مُجَرَّدَيْنِ وَ أَنَّهُ يَنْبَغِي إِخْرَاجُ الْمُخَنَّثِينَ مِنَ الْبُيُوتِ وَ مِنَ الْمَسْجِدِ
    16934- «4»، وَ بِهَذَا الْإِسْنَادِ عَنْ عَلِيٍّ ع قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ص: لَا يُبَاشِرِ الرَّجُلُ الرَّجُلَ إِلَّا بَيْنَهُمَا ثَوْبٌ‏
    16935- «5» فِقْهُ الرِّضَا، ع: وَ إِذَا وُجِدَ رَجُلَانِ عُرَاةً فِي ثَوْبٍ وَاحِدٍ وَ هُمَا مُتَّهَمَانِ فَعَلَى كُلِّ وَاحِدٍ مِنْهُمَا مِائَةُ جَلْدَة








  6. #5

    تاریخ عضویت
    جنسیت مرداد ۱۳۹۲
    نوشته
    462
    تشکر:
    1
    حضور
    11 روز 21 ساعت 4 دقیقه
    دریافت
    3
    آپلود
    0
    گالری
    14







    عرض سلام و ادب احترام خدمت کارشناس گرامی مجید

    سپاس بابت راهنمایتان

    اگر فارسی هم پاسخ دهید ممنون میشوم.



  7. #6

    تاریخ عضویت
    جنسیت اسفند ۱۳۹۱
    نوشته
    2,072
    صلوات
    25000
    تعداد دلنوشته
    4
    مورد تشکر
    18 پست
    حضور
    61 روز 7 ساعت 7 دقیقه
    دریافت
    1
    آپلود
    0
    گالری
    0



    نقل قول نوشته اصلی توسط مجید نمایش پست
    با صلوات بر محمد وآل محمد
    وسلام وعرض ادب و احترام
    شیخ صدوق(ره) درکتاب الخصال، ج‏2، ص: 611 این روایت طولانی را آورده است:
    علم أمير المؤمنين ع أصحابه في مجلس واحد أربعمائة باب مما يصلح للمسلم في دينه و دنياه‏
    آدرس این روایت طولانی
    10- حَدَّثَنَا أَبِي رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ قَالَ حَدَّثَنَا سَعْدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ قَالَ حَدَّثَنِي مُحَمَّدُ بْنُ عِيسَى بْنِ عُبَيْدٍ الْيَقْطِينِيُّ عَنِ الْقَاسِمِ بْنِ يَحْيَى عَنْ جَدِّهِ الْحَسَنِ بْنِ رَاشِدٍ عَنْ أَبِي بَصِيرٍ وَ مُحَمَّدِ بْنِ مُسْلِمٍ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ حَدَّثَنِي أَبِي عَنْ جَدِّي عَنْ‏ آبَائِهِ ع‏ أَنَّ أَمِيرَ الْمُؤْمِنِينَ ع عَلَّمَ أَصْحَابَهُ فِي مَجْلِسٍ وَاحِدٍ أَرْبَعَمِائَةِ بَابٍ مِمَّا يُصْلِحُ لِلْمُسْلِمِ فِي دِينِهِ وَ دُنْيَاه‏... ٍ فَقَالَ حُجْرُ بْنُ عَدِيٍّ يَا أَمِيرَ الْمُؤْمِنِينَ مَا الْمُدْمِنُ قَالَ الَّذِي إِذَا وَجَدَهَا شَرِبَهَا مَنْ شَرِبَ الْمُسْكِرَ لَمْ تُقْبَلْ صَلَاتُهُ أَرْبَعِينَ يَوْماً وَ لَيْلَةً مَنْ قَالَ لِمُسْلِمٍ قَوْلًا يُرِيدُ بِهِ انْتِقَاصَ مُرُوءَتِهِ حَبَسَهُ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ فِي طِينَةِ خَبَالٍ حَتَّى يَأْتِيَ مِمَّا قَالَ بِمَخْرَجٍ لَا يَنَامُ الرَّجُلُ مَعَ الرَّجُلِ‏ فِي‏ ثَوْبٍ‏ وَاحِدٍ وَ لَا الْمَرْأَةُ مَعَ الْمَرْأَةِ فِي ثَوْبٍ وَاحِدٍ فَمَنْ فَعَلَ ذَلِكَ وَجَبَ عَلَيْهِ الْأَدَبُ وَ هُوَ التَّعْزِير؛ دو مرد يا دو زن‏ نبايد زير يك‏ لحاف‏ بخوابند؛ اگر خوابيدند بايد (از طرف حاكم شرع) تأديب شوند.
    بررسی سند روایت
    قال العلّامة المجلسيّ- رحمه اللّه-: اعلم أن أصل هذا الخبر في غاية الوثاقة و الاعتبار على طريقة القدماء و ان لم يكن صحيحا بزعم المتأخرين، و اعتمد عليه الكليني- رحمه اللّه- و ذكر أكثر اجزائه متفرقة في أبواب الكافي و كذا غيره من أكابر المحدثين.
    أقول: عدم صحة السند عند المتأخرين لمقام القاسم بن يحيى. و الظاهر أن أصل الرواية في كتابه. قال الشيخ: فى الفهرست «القاسم بن يحيى الراشدى له كتاب فيه آداب أمير المؤمنين عليه السّلام و الراشدى نسبة الى جدّه الحسن بن راشد البغداديّ مولى المنصور الدوانيقي الذي كان وزيرا للمهدى و موسى و هارون الرشيد». قال ابن الغضائري: ضعيف. و قال البهبهانى في التعليقة: لا وثوق بتضعيف ابن الغضائري إيّاه و رواية الأجلّة سيما مثل أحمد بن محمّد بن- عيسى عنه تشير الى الاعتماد عليه بل الوثاقة، و كثرة رواياته و الافتاء بمضمونها يؤيده و يؤيد فساد كلام ابن الغضائري في المقام عدم تضعيف شيخ من المشايخ العظام الماهرين باحوال الرجال ايّاه و عدم طعن من أحد ممّن ذكره في ترجمته و ترجمة جده و غيرهما، و العلامة (ره) تبع ابن الغضائري بناء على جواز عثوره على ما لم يعثروا عليه و فيه ما فيه. انتهى.
    بررسی متن روایت
    برای تبین این روایت به کتب روایی نظرکرده تا ببینیم که این روایت در چه بابی مطرح شده است، در کتاب؛ جامع أحاديث الشيعة (للبروجردي)، ج‏25، ص: 736آمده است:
    (9) باب تحريم خلوة الرّجل والمرأة أو الرّجلين أو المرأتين تحت لحاف واحد وحكم التفريق بين الصبيان والنّساء في المضاجع ونوم امرأتين في لحافٍ واحد
    واین روایت را آورده است:« 1205- 37604- (10) الخصال 632: بالاسناد المتقدّم في حديث الأربعمائة عن عليّ عليه السلام قال لا ينام الرّجل مع الرّجل‏ في‏ ثوبٍ‏ واحدٍ [ولا المرأة مع المرأة في ثوب واحد] فمن فعل ذلك وجب عليه الأدب وهو التعزير.»
    وروایاتی را هم در ذیل آن آورده است که:
    1206- 37605- (11) مكارم الأخلاق 232: عن رسول اللّه صلّى اللّه عليه و آله قال لا ينام الرجلان في لحافٍ واحدٍ إلّا أن يضطرّا فينام كلّ واحدٍ منهما في إزاره ويكون اللّحاف بعد واحداً، والمرأتان جميعاً كذلك، ولا تنام ابنة الرّجل معه في لحافٍ ولا امّه.
    1207- 37606- (12) مكارم الأخلاق 232: عن الصادق عن آبائه عليهم السلام قال قال رسول اللّه صلّى اللّه عليه و آله لا يباشر الرّجل الرّجل إلّاوبينهما ثوب، ولا تباشر المرأة المرأة إلّاوبينهما ثوب، ولعن رسول اللّه صلّى اللّه عليه و آله المخنّثين وقال أخرجوهم من بيوتكم. الجعفريّات 97: بإسناده عن عليّ عليه السلام قال قال رسول اللّه صلّى اللّه عليه و آله لا يباشر (وذكر مثله إلى قوله ثوب الثانية).
    در کتاب، هداية الأمة إلى أحكام الأئمة عليهم السلام، ج-7، ص: 156آمده است:
    48 «3» 9- قَالَ عَلِيٌّ عَلَيْهِ السَّلَامُ: لَا يَنَامُ الرَّجُلُ مَعَ الرَّجُلِ‏ فِي‏ ثَوْبٍ‏ وَاحِدٍ، فَمَنْ فَعَلَ ذَلِكَ وَجَبَ عَلَيْهِ الْأَدَبُ وَ هُوَ التَّعْزِيرُ.
    49 «4» وَ رُوِيَ: ثَلَاثُونَ سَوْطاً.
    50 «5» وَ رُوِيَ: مِائَةُ سَوْطٍ.
    ودرکتاب شریف مستدرك الوسائل و مستنبط المسائل، ج‏14، ص: 352آمده است:
    باب 19ـ بَابُ تَحْرِيمِ نَوْمِ الرَّجُلِ مَعَ الرَّجُلِ فِي لِحَافٍ وَاحِدٍ مُجَرَّدَيْنِ وَ أَنَّهُ يَنْبَغِي إِخْرَاجُ الْمُخَنَّثِينَ مِنَ الْبُيُوتِ وَ مِنَ الْمَسْجِدِ
    16934- «4»، وَ بِهَذَا الْإِسْنَادِ عَنْ عَلِيٍّ ع قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ص: لَا يُبَاشِرِ الرَّجُلُ الرَّجُلَ إِلَّا بَيْنَهُمَا ثَوْبٌ‏
    16935- «5» فِقْهُ الرِّضَا، ع: وَ إِذَا وُجِدَ رَجُلَانِ عُرَاةً فِي ثَوْبٍ وَاحِدٍ وَ هُمَا مُتَّهَمَانِ فَعَلَى كُلِّ وَاحِدٍ مِنْهُمَا مِائَةُ جَلْدَة
    ها.........
    خدایا دلم شهادت میخواهد...
    مردن رو که همه بلدن...

    کمکم کن طوری زندگی کنم که لایق باشم...


  8. #7

    تاریخ عضویت
    جنسیت مرداد ۱۳۸۸
    نوشته
    202
    مورد تشکر
    0 پست
    حضور
    2 روز 2 ساعت 43 دقیقه
    دریافت
    0
    آپلود
    0
    گالری
    0



    نقل قول نوشته اصلی توسط منتظر منتقم فاطمه(س) نمایش پست
    ضمن عرض سلام و ادب و احترام
    آیا حدیث زیر صحیح است!؟
    اگر صحیح است منظور از حدیث چیست!؟
    چرا نباید دو نفر مرد یا دو نفر زن زیر یک لحاف بخوابند!؟

    امام علی علیه السلام فرمودند:دو مرد یا دو زن نباید زیر یک لحاف بخوابند اگر خوابیدند باید تأدیب شوند.[از طرف حاکم شرع]
    تحف العقول ص127 20


    باسلام خدمت شما

    این موردی که شما پرسیدید فرمودند تادیب و ادب شوند! که این جهت هشدار و آگاهی به مردم هم است!!! که به این امور بنظر ساده توجه داشته باشند! همین خوابیدن (غیر اجباری) میتواند تمایلات همجنسگرایانه و کم کم همجنس بازی و... را تقویت کند!

    مباحث عجیب در سخنان ائمه هست ولی چون ما نمیدانیم برای ما سوال ایجاد میکند! مثلا گفته اند که زن و مرد در خلوت و حین آمیزش، پتویی چیزی رویشان باشد و کامل برهنه نشوند و....... خوب مگه کسی غیر از این دو نفر در منزل هستند؟؟؟؟ بله هستند اما نمی بینیم!!! البته این مشکل هم قابل حل هست.

    يَا بَنِي آدَمَ لاَ يَفْتِنَنَّكُمُ الشَّيْطَانُ كَمَا أَخْرَجَ أَبَوَيْكُم مِّنَ الْجَنَّةِ يَنزِعُ عَنْهُمَا لِبَاسَهُمَا لِيُرِيَهُمَا سَوْءَاتِهِمَا إِنَّهُ يَرَاكُمْ هُوَ وَ قَبِيلُهُ مِنْ حَيْثُ لاَ تَرَوْنَهُمْ إِنَّا جَعَلْنَا الشَّيَاطِينَ أَوْلِيَاء لِلَّذِينَ لاَ يُؤْمِنُونَ
    اى فرزندان آدم زنهار تا شيطان شما را به فتنه نيندازد چنانكه پدر و مادر شما را از بهشت بيرون راند و لباسشان را از ايشان بركند تا عورتهايشان را بر آنان نمايان كند در حقيقت او و قبيله ‏اش شما را از آنجا كه آنها را نمى‏ بينيد
    مى‏ بينند ما شياطين را دوستان كسانى قرار داديم كه ايمان نمى‏ آورند(۲۷)

    یا چرا گفتند موقع اقدام برای بچه دار شدن بسم الله و... بگوییم. چون موقع آمیزش و انعقاد نطفه، شیطان وارد جسم مرد میشود و نطفه دو گانه شکل میگیرد یعنی فرزندی همراه با جنی از شیاطین بوجود می آید! در سوره قاف که سخن از قرین آمده همین همزاد شیطانی است!همین شیطان جنی زندگی اون بچه رو میتونه عوض کنه مثلا کارهاش برعکس میشه، افکار کفر آمیز و ... البته نماز و قرآن خواندن تاثیرش رو کم میکنه! البته میشه از شرش خلاص شد!

    اِذا جامَعَ اَحَدُکُمْ فَلْیَقُلْ بِسم اللهِ وَ بِاللهِ اَلّلهُمَّ جَنِّبْنی الشَّیْطانَ وَ جَنِّبْ الشَّیْطانَ ما رَزَقَتَنی قالَ فَأِنْ قَضَی اللهُ بَیْنَهُما وَلَداً لایَضُرُّهُ الشَّیْطانُُ بِشَیءٍ اَبَداً.
    حضرت امیر (ع) فرمود: هنگام آمیزش بگوئید بنام خدا و استعانت او، خدایا مرا و آنچه بمن روزی می‌کنی (فرزند) از شیطان دور بدار، فرمود اگر خداوند فرزندی به آن دو دهد شیطان هرگز بدو ضرر نرساند (در روایات متعددی ذکر شده است که هنگام آمیزش جنسی شیطان می‌تواند بر روی نطفه اثر بگذارد و اگر نام خدا برده شود این اثر خنثی خواهد شد)! (16)


    توصیه میکنم برای جلوگیری از مشکلات مربوط به شیاطین و حفظ از شرشان و ... سوره فلق را در نمازها در رکعت دوم بعد حمد بخوانید و به دیگران هم توصیه کنید! حتی میشود با دستورات شیاطین را از منزل و از خود دور کرد تا حتی اگر به نکات احادیث بالا توجه را رعایت نکردید مشکلی پیش نیاید. اگر خدا توفیق داد دستوری قرآنی برای این مشکلات در این سایت خواهم گذاشت!






  9. #8

    تاریخ عضویت
    جنسیت اسفند ۱۳۹۱
    نوشته
    2,072
    صلوات
    25000
    تعداد دلنوشته
    4
    مورد تشکر
    18 پست
    حضور
    61 روز 7 ساعت 7 دقیقه
    دریافت
    1
    آپلود
    0
    گالری
    0



    نقل قول نوشته اصلی توسط شوخ نمایش پست
    یا چرا گفتند موقع اقدام برای بچه دار شدن بسم الله و... بگوییم. چون موقع آمیزش و انعقاد نطفه، شیطان وارد جسم مرد میشود و نطفه دو گانه شکل میگیرد یعنی فرزندی همراه با جنی از شیاطین بوجود می آید! در سوره قاف که سخن از قرین آمده همین همزاد شیطانی است!همین شیطان جنی زندگی اون بچه رو میتونه عوض کنه مثلا کارهاش برعکس میشه، افکار کفر آمیز و ... البته نماز و قرآن خواندن تاثیرش رو کم میکنه! البته میشه از شرش خلاص شد!
    خیلی وقت پیش درکتاب رهیافتی براخلاق وتربیت اسلامی خوندم امروزه علم روانشناسی ژنتیک هم اثبات کرده ک حال وهوای زن وشوهر درحین انتقال نطفه در فرزندان موثراست واگرآنان درحین آمیزش دچاراضطراب وتشویش وحتی احساس گناه وفریب باشنداین امر در سرنوشت فرزندان موثر خواهد بود......علی قائمی-خانواده وکودکان گرفتار-ص12

    همچنین اسلام هم گفته درحال آمیزش ب یادخدا باشیدتاوسوسه ای مارافریب ندهدوحال وهوایی جز همسرخود نداشته باشیدزیرا شیطان درلحظه آمیزش ممکن است ازطریق نطفه سهمی از فرزندرانصیب خودکند...
    ویرایش توسط راهیان عشق : ۱۳۹۲/۱۱/۰۴ در ساعت ۰۰:۲۱
    خدایا دلم شهادت میخواهد...
    مردن رو که همه بلدن...

    کمکم کن طوری زندگی کنم که لایق باشم...


  10. #9

    تاریخ عضویت
    جنسیت فروردين ۱۳۹۲
    نوشته
    435
    مورد تشکر
    16 پست
    حضور
    4 روز 5 ساعت 34 دقیقه
    دریافت
    0
    آپلود
    1
    گالری
    0



    نقل قول نوشته اصلی توسط علی جلالی نمایش پست
    به قول مهران مدیری جاااااااااااااااان!
    حاج اقا مجید کپی پیست کردن خیلی هنری نیست وحتی ترجمه تحت اللفظی هم هنری نیست
    شما که ماشاالله کارشناسی وبرای این پست هات ساعت کاری میزنی وحقوق میگیری انصاف نیست این قدرسطحی جواب بدی
    لطفا جواب کاربران را واضح تر وکارشناسی بفرما وبنده ودوستان دیگه را از حیرانی خارج کن
    سپاس
    ویرایش توسط عبد آبق : ۱۳۹۲/۱۱/۰۴ در ساعت ۱۵:۰۷


  11. #10

    تاریخ عضویت
    جنسیت دي ۱۳۹۱
    نوشته
    90
    مورد تشکر
    0 پست
    حضور
    1 روز 21 ساعت 48 دقیقه
    دریافت
    2
    آپلود
    0
    گالری
    0



    نقل قول نوشته اصلی توسط عبد آبق نمایش پست
    حاج اقا مجید کپی پیست کردن خیلی هنری نیست وحتی ترجمه تحت اللفظی هم هنری نیست
    شما که ماشاالله کارشناسی وبرای این پست هات ساعت کاری میزنی وحقوق میگیری انصاف نیست این قدرسطحی جواب بدی
    لطفا جواب کاربران را واضح تر وکارشناسی بفرما وبنده ودوستان دیگه را از حیرانی خارج کن
    سپاس

    نظر منم همینه لطفا جواب بدین
    امام علی علیه السلام می فرمایند:

    دانشی که تو را اصلاح نکند گمراهی است.


صفحه 1 از 3 123 آخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
^

ورود

ورود