جهت مشاهده مطالب کارشناسان و کاربران در این موضوع کلیک کنید   

موضوع: فیس‌بوک مخوف‌ترین ماشین جاسوسی جهان است

  1. #1

    تاریخ عضویت
    جنسیت مهر ۱۳۹۳
    نوشته
    283
    صلوات
    14
    تعداد دلنوشته
    1
    مورد تشکر
    0 پست
    حضور
    3 روز 17 ساعت 41 دقیقه
    دریافت
    0
    آپلود
    0
    گالری
    3

    فیس‌بوک مخوف‌ترین ماشین جاسوسی جهان است




    بسم الله الرحمن الرحیم

    جولین آسانژ مؤسس ویکی‌لیکس در مصاحبه با شبکه خبری راشا تودی گفت که به اعتقاد وی فیس‌بوک عظیم‌ترین پایگاه داده است که حاوی اسامی و سوابق مردم مختلف جهان بوده و در آن کاربران به صورت داوطلبانه اطلاعات خود را ارائه می‌دهند، اما غافل از اینکه این شبکه اجتماعی برای استفاده سازمان‌های جاسوسی آمریکا ایجاد گشته است.

    وی اظهار کرده است: «همه باید بدانند که وقتی آنها اسامی خود، آدرس، محل سکونت، شغل، و دوستان و اقوام خود را به فیس‌بوک اضافه می‌کنند، در واقع دارند به صورت رایگان برای سازمان‌های جاسوسی آمریکا کار کرده و برای آنها دست به ساخت پایگاه داده‌های حاوی اطلاعات شخصی خود می‌زنند».

    هر چند آسانژ مدعی نشد که فیس‌بوک توسط سازمان‌های جاسوسی آمریکا اداره می‌شود، اما همین حقیقت که آنها به این اطلاعات به راحتی دسترسی دارند خود نشان‌دهنده خطرناک بودن این شبکه اجتماعی است. وی بیان داشته است:

    «عقیده ندارم که این شبکه اجتماعی توسط سازمان‌های جاسوسی آمریکا اداره می‌شود، اما واضح است که این سازمان‌ها می‌توانند به آسانی بر آن تأثیرات قانونی و فشارهای سیاسی داشته باشند و از این اطلاعات استفاده کنند».


    مــــولاي غريبــــــم!

    اشتياقــــــي که به ديــــدار تـــو دارد دل مــــن

    دل مـــــن دانـــد

    و مـــــــن دانــــــم و

    تنــــها دل مــــــن ...

    جهت تعجیل در فرج امام زمان (عج) صـــلـــوات



  2.  

  3. #2

    تاریخ عضویت
    جنسیت مهر ۱۳۹۳
    نوشته
    283
    صلوات
    14
    تعداد دلنوشته
    1
    مورد تشکر
    0 پست
    حضور
    3 روز 17 ساعت 41 دقیقه
    دریافت
    0
    آپلود
    0
    گالری
    3



    اول از همه ذکر این نکته خالی از لطف نیست که چرا فیس بوک؟ مگر سایت‌های ارتباط جمعی یا به اصطلاح شبکه‌های اجتماعی قبل از این سایت نبوده‌اند؟ آیا فیس‌بوک ایده جدیدی است؟ چرا این‌قدر مهم تلقی می‌شود و امروزه همه جا صحبت از فیس‌بوک است؟ در جواب این سوالات باید گفت از سال‌ها پیش از این نیز شبکه‌های اجتماعی مجازی متعددی در عرصه وب فعالیت می‌کردند. سایت‌هایی چون ارکات، مای اسپیس و نمونه ایرانی آن، کلوب. ولی با ظهور فیس بوک، به دلایل مختلفی از جمله ایده جدید ارتباط‌های ساده و به اشتراگ گذاری‌های علایق به نحو راحت و دلچسب، باعث شد تا موج جدیدی در فضای مجازی به راه افتد که حتی دنیای حقیقی را هم گرفتار خود کند.

    قدرت فیس بوک در سادگی آن است. در سرعت انتشار اطلاعات و امکانات قابل توجه برای هر کسی که به نوعی با فضای مجازی ارتباط دارد و علاقه دارد با دیگران رابطه برقرار کند. اما نکته مهمی که باید به آن اشاره نمود، منطبق بودن فضای این سایت بر یک سبک زندگی(lifestyle) کاملا آمریکایی است. این مساله شاید مهمترین وجه فیس‌بوک باشد که مرکز فرماندهی و کنترل آن هم در خود ایالات متحده قرار دارد.

    حال ببینیم سبک زندگی آمریکایی به چه معناست و چگونه یک سایت می‌تواند در راستای آن قدم بردارد. سبک زندگی در واقع همان کارهای ریز و درشت روزمره ماست که با انجام دادن یا ندادن آن‌ها، حیطه‌ای را برای خود مشخص کرده‌ایم و در محدوده آن زندگی می‌کنیم. به عنوان مثال سبک زندگی یک مسلمان، از بایدها و نبایدهایی تشکیل شده است که امور روزمره وی در راستای آن‌ها انجام می‌پذیرد. منظورمان از سبک زندگی آمریکایی، همان حرکات و سکنات و خط قرمزهایی هست که برای یک شهروند آمریکا ترسیم شده تا وی در راستای آن‌ها حرکت کند و زندگی خود را بر آن‌ها منطبق سازد. اگر بخواهیم جزئی‌تر به این مساله نگاه کنیم، از سبک زندگی به طرز زندگی می‌رسیم که آن هم از نوع پوشش ما تا نوع تغزیه ما را شامل می‌شود.

    مــــولاي غريبــــــم!

    اشتياقــــــي که به ديــــدار تـــو دارد دل مــــن

    دل مـــــن دانـــد

    و مـــــــن دانــــــم و

    تنــــها دل مــــــن ...

    جهت تعجیل در فرج امام زمان (عج) صـــلـــوات



  4. #3

    تاریخ عضویت
    جنسیت مهر ۱۳۹۳
    نوشته
    283
    صلوات
    14
    تعداد دلنوشته
    1
    مورد تشکر
    0 پست
    حضور
    3 روز 17 ساعت 41 دقیقه
    دریافت
    0
    آپلود
    0
    گالری
    3



    این که می‌گوییم فیس بوک، بر اساس سبک زندگی آمریکایی مدیریت می‌شود، یعنی این که اولا آزادی‌های سبک زندگی آمریکایی را داراست و دوما خط قرمزهای دولت ایالات متحده آمریکا هم به شدت در آن رعایت می‌شود. به عنوان مثال، در سبک زندگی آمریکایی، حریم خصوصی افراد تا جایی است که هر کس اجازه دارد هر غذایی بخورد، هر پوششی برای خود انتخاب کند، هر دین یا مسلکی داشته باشد و تمام این‌ها را بی‌پرده در اختیار دیگران هم قرار دهد. اگر بخواهیم این بحث را به صورت مصداقی با فعالیت جاری سایت فیس بوک منطبق کنیم، می‌توان به تصاویر، نوشته‌ها و اطلاعاتی که افراد در فیس‌بوک منتشر می‌کنند اشاره نمود. عضو آمریکایی فیس بوک، تصاویر خود را از جشن‌های ازدواج و تولدش، مسافرت‌هایش و گاها فعالیت‌هایی چون ورزش و مهمانی‌هایی که در آن شرکت می‌کند را منتشر می‌کند.

    در این‌جا لازم است تعریف صحیحی از کلمه انتشار داشته باشیم. اشتراک (Share) یا انتشار (Publish) عکس، متن یا هر چیز دیگری در فضای وب به معنی آن است که منتشر کننده آن رسما اعلام می‌کند که من تمایل دارم که این اطلاعات در اختیار همگان قرار بگیرد. جالب است بدانید وقتی کاربری قصد ارسال مطلبی به سایت ویکی پدیا را دارد، ویکی پدیا صریحا به او می‌گوید اگر نمی‌خواهید اطلاعاتتان در اختیار دیگران قرار بگیرد، آن را منتشر نکنید! این مساله که سایتی مثل فیس‌بوک امکان تنظیم کردن امنیت اکانت را به کاربران می‌دهد یک شوخی بیش نیست. چرا که اولا وقتی شخصی اطلاعاتی را بر روی فضای مجازی آپلود می‌کند، به مانند این است که آن اطلاعات وسط خیابان رها شده باشد! دوما در مورد سایت فیس بوک به راحتی می‌توان از طریق روابطی (Friendship) که ایجاد می‌شود، به اطلاعات اکانت کاربران دسترسی پیدا کرد. شاید ادعای اول کمی دور از ذهن باشد، ولی این موضوع سخن پژوهشگرانی غربی است که مدت‌ها بر این مساله تحقیق نموده‌اند.


    نکات جالبی در مورد سیاست حفظ حریم شخصی کاربران (Privacy Policy) در فیس بوک وجود دارد. اول آن که افراد مکلف‌اند نام و نام خانوادگی واقعی خود را درج کنند. غیر از این که فیس بوک این مساله را به کاربر گوشزد می‌کند و راه‌هایی برای تشخیص واقعی بودن نام دارد، از تعویض مکرر نام و نام خانوادگی جلوگیری می‌کند. دوم آنکه فیس بوک به کاربران گوشزد کرده تا تصاویر برهنه منتشر نکنند. چرا که در غیر این صورت، فیس بوک محبوبیت خود را در بین بسیاری از افراد از دست داده و دیگر نمی‌تواند به هدف اصلی خود برسد. سوم آنکه هیچ کس نمی‌تواند نام، عکس پروفایل و جنسیت خود را مخفی کند و این موارد از جمله اطلاعاتی است که برای تمام بازدید کنندگان، قابل دیدن است. اما قانون نانوشته دیگری نیز وجود دارد و آن، جلوگیری از فعالیت گروه‌ها و کاربرانی است که به نوعی بر خلاف سیاست‌های دولت ایالات متحده عمل می‌کنند.


    مــــولاي غريبــــــم!

    اشتياقــــــي که به ديــــدار تـــو دارد دل مــــن

    دل مـــــن دانـــد

    و مـــــــن دانــــــم و

    تنــــها دل مــــــن ...

    جهت تعجیل در فرج امام زمان (عج) صـــلـــوات



  5. #4

    تاریخ عضویت
    جنسیت مهر ۱۳۹۳
    نوشته
    283
    صلوات
    14
    تعداد دلنوشته
    1
    مورد تشکر
    0 پست
    حضور
    3 روز 17 ساعت 41 دقیقه
    دریافت
    0
    آپلود
    0
    گالری
    3



    اما شاید بتوان زیر بنای اساسی این سایت و دلیل موفقیت و برتری آن نسبت به سایت‌های هم خانواده‌اش را یک جمله دانست و آن این است که فیس بوک به محض ورود هر کاربر، از او می‌پرسد: در چه فکری؟ پاسخ این سوال ساده، احتمالا جواب ساده‌ای خواهد بود که کاربر در قالب چند کلمه بیان می‌کند. ولی همین مساله یعنی بیان مسائل شخصی که در نهایت سبک زندگی وی را تشکیل می‌دهند.

    حالا که مفهوم سبک زندگی و فضایی که فیس بوک در آن تنفس می‌کند روشن شد، به مساله اصلی باز می‌گردیم. تطبیق فیس‌بوک به مثابه یک محیط آمریکایی بر جامعه مسلمان ایرانی. نکته‌ای که گمان می‌رود هدف غایی فعالیت فیس بوک باشد. تقریبا از همان اوایل فعالیت فیس بوک، کاربران ایرانی و پارسی زبان هم این سایت را شناختند و در آن ثبت نام کردند. ابتدا افراد کم و محدود، ولی به مرور زمان و با گسترش امکانات سایت، افراد زیادی در داخل و خارج از کشور به این سایت ملحق شدند. شاید در ابتدا همه به این سایت به چشم یک شبکه اجتماعی معمولی مانند بقیه شبکه‌های اجتماعی نگاه می‌کردند، ولی با گذشت زمان و سیاست‌هایی که مدیران فیس بوک به کار بردند، باعث شد تا اولا افراد مجذوب آن شوند و دوما هویت واقعی و اطلاعات کاملا درستی از خود را بر روی این سایت قرار دهند. تعداد کاربران پارسی زبان فیس بوک آن‌قدر زیاد شد که زبان فارسی هم به زبان‌های این سایت اضافه گردید.

    هم اکنون فیس بوک به بانک اطلاعاتی عظیمی تبدیل شده که از منظر ما ایرانی‌ها، افراد بسیاری با عقائد و تفکرات متفاوت، در این سایت عضو هستند و به اشتراک اطلاعات می‌پردازند. اما نکته مهم اینجاست که ضوابط این اشتراک اطلاعات چیست؟ آیا فیس‌بوک برای غیر آمریکایی‌ها ضوابط ویژه‌ای دارد یا خطوط قرمز همه‌ی کاربران، خطوط قرمز ایالات متحده است؟ در جواب باید گفت متاسفانه به دلیل ویژگی‌هایی که در مورد سبک زندگی آمریکایی ذکر شد، بسیاری از کاربران ایرانی با شروع فعالیت در این سایت، فیس بوک را بستر مناسبی برای انجام فعالیت‌هایی دیدند که در مورد آن‌ها در کشور و دین خود خط قرمزهایی وجود داشت. حالا شهروند فیس بوک خود را تسلیم این سایت و قواعد و ضوابط آن کرده و مانند شناگری که پس از مدت‌ها آب دیده باشد، خود را در دنیای فیس بوک رها کرده است.

    البته منظور از کاربران فیس بوک که با دیدن این محیط دست از پا نشناخته‌اند و به انتشار اطلاعات شخصی خود پرداخته‌اند، همه کاربران ایرانی یا پارسی زبان نیست. خوشبختانه افرادی هم هستند که در محیط مجازی هم ضوابط محیط حقیقی را رعایت می‌کنند و به اصول خود پایبندند. اما در این مجال، منظور کسانی است که پروفایل(Profile) فیس بوکشان به مانند دفترچه خاطرات آنهاست. از اسم و فامیل حقیقی خود تا محل کار و تحصیل و اعتقادات و علائق و بدتر از همه تصاویر خصوصی خود، که هر عقل سلیمی از انتشار آن‌ها امتناع می‌ورزد را در اختیار همشهریان دنیای مجازی قرار داده‌اند. اگر این افراد مسلمان‌اند، کجای اسلام اجازه چنین اقداماتی را صادر کرده و اگر مسلمان نیستند، به حرمت ایرانی بودنشان، این کارها خلاف غیرت و اخلاق جوانمردی است. فیس بوک تا بدانجا دست افراد را باز گذاشته که متاسفانه شاهد توهین به ادیان و مذاهب نیز بوده‌ایم. اما در کنار این، جلوی فعالیت گروه‌هایی چون مخالفات رژیم صهیونیستی مانند حزب الله لبنان در فیس بوک گرفته می‌شود تا نشان دهد که بسیار ضریف و دقیق با ضوابط خود به سمت هدفی که در ذهن دارند پیش می‌روند.


    در آخر باید گفت فیس بوک ادامه تهاجم فرهنگی بیست سال پیش است که مقام معظم رهبری فرمودند. ولی گوش کسی بدهکار نبود تا تبدیل شد به ناتوی فرهنگی. باز هم کسی به حرف قائد توجه نکرد تا اکنون که آقا از این موضوع با عنوان جنگ نرم یاد می‌کنند. فراموش نکنیم وارد جنگی سخت شده‌ایم که جنگ افزار آن نه تانگ و گلوله، بلکه وسائل روزمره زندگی‌مان است و اهداف آن، نه خاک سرزمین‌مان، بلکه مغز جوانان‌مان و دین و آیین و فرهنگ‌مان است.

    مــــولاي غريبــــــم!

    اشتياقــــــي که به ديــــدار تـــو دارد دل مــــن

    دل مـــــن دانـــد

    و مـــــــن دانــــــم و

    تنــــها دل مــــــن ...

    جهت تعجیل در فرج امام زمان (عج) صـــلـــوات



  6. #5

    تاریخ عضویت
    جنسیت دي ۱۳۹۳
    نوشته
    23
    مورد تشکر
    0 پست
    حضور
    18 ساعت 32 دقیقه
    دریافت
    0
    آپلود
    0
    گالری
    23

    پرسش فیس بوک با چه هدفی راه اندازی شده است؟




    فیس بوک شرکتی وابسته به صهیونیسم و فراماسونری است و طراحان آن با هدف طرفداری جهانیان از اسرائیل و صهیونیسم، این شبکه اجتماعی را راه اندازی کرده اند تا رویای ایجاد اسرائیل بزرگ را تحقق بخشند.

    به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر به نقل از منابع اینترنتی، مارک زوکربرگ مدیر عامل جوان فیس بوک همواره در انظار عمومی با سوئیت شرتی کلاه دار ظاهر می شود و هیچ وقت آن را از تن نمی کند. به همین علت پرسشهای زیادی درباره این لباس طرح شده است.

    زوکربرگ در یکی از برنامه های تلویزیونی مجبور شد در برابر دوربینهای تلویزیونی سوئیت شرت خود را درآورد و همگان با تعجب زیاد متوجه شدند نقشه ای عجیب و غریب درون این لباس ترسیم شده که رمز و رازهای زیادی در بر دارد.

    زوکربرگ مدعی است که این نقشه در حقیقت ماموریت فیس بوک را ترسیم کرده است اما با نگاهی دقیقتر به آن می توان اثر صهیونیسم و فراماسونری را در آن پیدا کرد.

    ستاره داود در وسط این نماد مشهود است و سپس واژگان فیس بوک و دوست به چشم می خورد که در کنار قراردادن آنها به معنای «اسرائیل را به عنوان دوست خود در فیس بوک انتخاب کنید» ، است.

    این یعنی لابی صهیونیسم کاری کرده که همه کاربران فیس بوک به طور غیرمستقیم به دوستان اسرائیل تبدیل شوند. اما دقیقا چه کسی پشت فیس بوک قرار دارد.

    شرکت اکسل از حامیان موسس اولیه فیس بوک بود است. خود اکسل نیز تحت مدیرعاملی جیمز بریر قرار دارد که این فرد از هیئتهای امنای شرکت سرمایه گذاری ملی امریکا موسوم به (NVCA) است که فردی به نام گیلمن لوی آن را تاسیس کرده است. گیلمن مدیر عامل شرکت اینتل است که سیا آن را بنیان نهاده است.

    در نماد پیدا شده در لباس زوکربرگ همچنین نماد گروه فراماسون موسوم به illuminatis مشاهده می شود که یک مثلث با دایره بین آن است. این دقیقا همان نماد چشم درون مثلث است که به فراماسونری تعلق دارد.

    عدد سیزده در این نماد فراماسونهای illuminatis در زیر عکس چشم مشهود است که عدد مقدس فراماسون ها است. جالب توجه آنکه در صفحه اول فیس بوک دقیقا سیزده فرد در نقاط مختلف جهان مشاهده می شوند که با فیس بوک به هم اتصال پیدا کرده اند.

    چرا فراماسون ها فیس بوک را راه اندازی کرده اند؟ آنان خواسته اند با برنامه ریزی انقلابهای عربی، دیکتاتوریهای عربی را نابود کنند. انقلابهایی که از دسامبر سال دوهزار و ده در تونس آغاز شد. دقیقا سال 2010 در بین نمادی که زوکر برگ به تن داشت مشاهده می شود.
    این ابزاری موثر برای آلت دست قرار دادن ملتها به شمار می رود.
    اما چرا این هدف؟ پاسخ به آن باز هم در نماد زوکربرگ پیدا می شود.
    در این نماد، نماد بزرگتر ستاره داود بر روی نماد کوچکتر ستاره داود قرار گرفته است: این یعنی اسرائیل کوچک به اسرائیل بزرگ تبدیل می شود.

    یکی از ائمه جماعت عربی گفت صهیونیستها و فراماسونها به دنبال نابودی کشورهای اسلامی هستند تا رویای دولت بزرگ اسرائیل را تحقق بخشند و به اهداف شوم خود برسند.
    منبع: http://www.sobhevesal.ir/forum/



  7. #6

    تاریخ عضویت
    جنسیت مهر ۱۳۹۳
    نوشته
    283
    صلوات
    14
    تعداد دلنوشته
    1
    مورد تشکر
    0 پست
    حضور
    3 روز 17 ساعت 41 دقیقه
    دریافت
    0
    آپلود
    0
    گالری
    3



    **ردگيري كاربران حتي پس ازخروج از فیس‌بوک**




    کاربرانی که عضو سایت فیس بوک هستند باید بدانند که حتی بعد از خروج از این سایت هم ردگیری شده و اعمالشان در فضای مجازی تحت نظر قرار می گیرد.


    فیس بوک از همان ابتدای راه اندازی توجهی به لزوم حفظ حریم شخصی کاربران نداشته و همیشه در تلاش بوده با جمع آوری اطلاعات مربوط به نحوه استفاده کاربرانش از این سایت به کسب درآمد بپردازد و اطلاعات ارزشمند مربوط به عادات کاربری افراد را جمع آوری و به تناسب مورد استفاده و بهره برداری قرار دهد.

    نیک کوبریلوویچ یکی از هکرهای شناخته شده روس بعد از مدتها آزمایش و بررسی فیس بوک به این نتیجه رسیده که کوکی‌های ردگیری مربوط به سایت فیس بوک حتی بعد از خروج کاربران از این سایت فعال باقی مانده و پاک نمی شوند.

    وظیفه این کوکی ها ردگیری اقدامات کاربر در فضای مجازی است.

    بر اساس یافته های این هکر تا زمانی که اطلاعات کاربری فرد در این کوکی ها موجود باشد و کاربر آنها را پاک نکند، فیس بوک می تواند به ردگیری و جاسوسی از افراد ادامه دهد و این مساله ای است که حتی بسیاری از متخصصان امنیتی و کاربران حرفه ای رایانه ها هم از آن اطلاع ندارند.

    هکر یاد شده اطلاعات دقیق تری در این زمینه را در وبلاگ خود منتشر کرده است. تاکنون فیس بوک و مدیران آن بارها از سوی کاربران و سازمان های مدافع حقوق مدنی افراد و حتی دولت ها به علت نقض حریم شخصی تحت تعقیب و پیگرد قضایی قرار گرفته است.

    مــــولاي غريبــــــم!

    اشتياقــــــي که به ديــــدار تـــو دارد دل مــــن

    دل مـــــن دانـــد

    و مـــــــن دانــــــم و

    تنــــها دل مــــــن ...

    جهت تعجیل در فرج امام زمان (عج) صـــلـــوات



  8. #7

    تاریخ عضویت
    جنسیت مهر ۱۳۹۳
    نوشته
    283
    صلوات
    14
    تعداد دلنوشته
    1
    مورد تشکر
    0 پست
    حضور
    3 روز 17 ساعت 41 دقیقه
    دریافت
    0
    آپلود
    0
    گالری
    3



    **مراقب چهره یابی فیس بوک باشید**



    مقامات آلمانی به مدیران فیس بوك در مورد قابلیت شناسایی كاربران از طریق چهره آنها هشدار داده و از آنها خواسته اند هر چه سریعتر این سرویس را غیرفعال كند.



    برنا: فیس بوك بتازگی به كاربران خود امكان داده برای ورود به این سایت از سرویس شناسایی چهره فیس بوك استفاده كنند، اما تخصصان نگرانند كه این قابلیت به ابزار جدیدی برای نقض حریم شخصی كاربران مبدل شود و فیس بوك از تصاویر جمع آوری شده كاربران خود برای تجارت و كسب درآمد استفاده كرده و آنها را در اختیار اشخاص و گروه های ثالث قرار دهد.

    جان كاسپر كمیسیونر حفاظت از اطلاعات آلمان نگران است كه كاربران آلمانی این بار از این طریق قربانی سیاست های فیس بوك شوند.

    وی در نامه ای به فیس بوك از اینكه این سایت از این طریق بزرگترین پایگاه داده از چهره های كاربران اینترنت را جمع آوری كند اظهار نگرانی كرده است.

    بنا برگزارش فارس بر اساس اطلاعات موجود فیس بوك از طریق این سرویس تاكنون بیش از ۷۵ میلیارد عكس در حالت های مختلف از كاربرانش جمع آوری كرده و بیش از ۴۵۰ میلیون نفر از این طریق در فیس بوك برچسب خورده اند.

    فیس بوك برنامه های خود در این زمینه را از سپتامبر گذشته آغاز كرد و فعال بودن این قابلیت به طور پیش فرض برای كاربران از جمله دیگر نگرانی های جدی در این زمینه است.




    فیس‌بوک مخوف‌ترین ماشین جاسوسی جهان است



    مــــولاي غريبــــــم!

    اشتياقــــــي که به ديــــدار تـــو دارد دل مــــن

    دل مـــــن دانـــد

    و مـــــــن دانــــــم و

    تنــــها دل مــــــن ...

    جهت تعجیل در فرج امام زمان (عج) صـــلـــوات



  9. #8

    تاریخ عضویت
    جنسیت بهمن ۱۳۹۱
    نوشته
    269
    مورد تشکر
    0 پست
    حضور
    18 روز 15 ساعت 45 دقیقه
    دریافت
    9
    آپلود
    0
    گالری
    0



    گوگل از این مخوف تر.و وحشتناکتره
    کافیه نشریه رایگان "سلام دنیا" رو دانلود کنید و توی آخرین نسخه ش که تا امروز منتشر شده مقاله ی دوربین های گوگل رو بخونید
    ویرایش توسط یا امیرالمومنین : ۱۳۹۴/۰۲/۰۴ در ساعت ۰۸:۱۹
    صبرم از کاسه دگر لبریز است
    اگر این جمعه “نیاید” چه کنم ؟
    آنقدر من خجل از کار خودم
    اگر این جمعه “بیاید” چه کنم ؟
    ----------------------------------
    کلام حق در آیئنه ی تصویر


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
^

ورود

ورود